@font-face { font-family:'MON3 Anonta 1'; src:local('MON3 Anonta 1'),url('http://mmwebfonts.comquas.com/fonts/mon3.ttf'); } body,html,p,code,*,table,td,tr,span,div,a,ul,li,input,textarea{font-family:'MON3 Anonta 1'!important;}
ဤဆိုဒ္သို႔ လာေရာက္ေလ့လာသူမ်ား ႏွင္႔အတူတကြ ၃၁ ဘံုက်င္လည္ၾကကုန္ေသာ ေဝေနမ်ားစြာ သတၱဝါအားလုံး စိတ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္စိတ္ ႏွစ္ျဖစ္ ခ်မ္းသာစြာျဖင့္ မိမိတို႕၏ ခႏၶာဝန္ကို ေက်ပြန္စြာ႐ြက္ေဆာင္ ႏိုင္ပါေစ ။

Sunday 8 June 2014

အနာဂတ္သာသနာေရး အပိုင္း(၆၄) အနတၱလကၡဏသုတ္ျမန္မာျပန္

အနတၱလကၡဏသုတ္ျမန္မာျပန္                   
၁။ ဘိကၡဳတုိ႔…႐ုပ္သည္ အတၱမဟုတ္၊ (႐ုပ္မွာ အတၱမရွိ၊) ထင္ရွားေစဦးမည္၊    ဘိကၡဳတုိ႔… ႐ုပ္ခႏၶာသည္ အကယ္၍ အတၱမဟုတ္အံ့၊ (အတၱဟုတ္႐ုိးမွန္လွ်င္) ဤ႐ုပ္သည္ နာက်င္ျခင္း မျဖစ္ရာ၊ ““ငါ၏  ႐ုပ္သည္  ဤကဲ့သုိ႔ က်န္းက်န္းမာမာ  လွလွပပျဖစ္ပါေစ, ဤသုိ႔ မက်န္းမမာ ဆုိးဆုိးရြားရြား မျဖစ္ပါေစႏွင့္””ဟု ကုိယ္အလုိက်ေအာင္ ေတာင့္တ၍ ရေကာင္းရာ၏၊ ဘိကၡဳတုိ႔… ႐ုပ္သည္ အတၱ မဟုတ္ေသာေၾကာင့္သာ နာက်င္ျခင္းလည္း ျဖစ္၏၊ ““ငါ၏ ႐ုပ္သည္ ဤသုိ႔ က်န္းမာ လွပစြာ ျဖစ္ပါေစ, မက်န္းမမာဘဲ ဆုိးဆုိးရြားရြား မျဖစ္ပါေစလင့္””ဟု ေတာင့္တ၍လည္း မရႏုိင္။
၂။ ဘိကၡဳတုိ႔… သင္တုိ႔ ဘယ္လုိ ထင္ျမင္ၾကသနည္း၊ “႐ုပ္သည္ ျမဲသလား, မျမဲဘူးလား။”
ပၪၥ၀ဂီၢ           ။ ႐ုပ္သည္ မျမဲပါဘုရား။
ဗုဒၶ               ။ မျမဲေသာအရာသည္ သုခလား, ဒုကၡလား။
ပၪၥ၀ဂီၢ           ။ မျမဲေသာအရာဟူသမွ် ဒုကၡခ်ည္းပါဘုရား။
ဗုဒၶ                        ျမဲလည္း မျမဲ, ဆင္းလည္း ဆင္းရဲ, ေဖာက္ျပန္ျခင္း သေဘာလည္းရွိေသာ အရာကုိ ““ဤဟာသည္ ငါ့ဟာ, ဤဟာသည္ ငါ, ဤဟာသည္ ငါ၏အတၱ”ဟု တဏွာစဲြ မာနစဲြ ဒိ႒ိစဲြတုိ႔ျဖင့္ စဲြစဲြလမ္းလမ္း ၾကည့္႐ႈ ဖုိ႔ရာ သင့္ပါဦးမည္ေလာ။ [ငါ့ဟာ (ငါ့ဥစၥာ)ဟု စဲြလမ္းျခင္းသည္ တဏွာ, ငါဟု စဲြလမ္းျခင္းသည္ မာန, ငါ၏ အတၱဟု စဲြလမ္းျခင္းသည္ ဒိ႒ိ။]

ပၪၥ၀ဂီၢ           ။ မသင့္ပါဘုရား။ [ေ၀ဒနာ စသည္ကုိလည္း ဤနည္း   အတုိင္းေမး၍ ပၪၥ၀ဂီၢတုိ႔က ေျဖၾကသည္။]
          ၃။ ဘိကၡဳတုိ႔… ႐ုပ္ခႏၶာကုိယ္သည္ ယခုျပခဲ့သည့္အတုိင္း အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱ ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ အတိတ္ အနာဂတ္ ပစၥဳပၸန္၌ ျဖစ္ေလသမွ် ႐ုပ္ေတြ, ကုိယ္တြင္း ကုိယ္ပ ျဖစ္ေလသမွ် ႐ုပ္ေတြ, ႐ုပ္ၾကမ္း ႐ုပ္ႏုေတြ, ေအာက္တန္းစား အထက္တန္းစား ႐ုပ္ေတြ, မိမိ၏ အေ၀း အနီးမွာရွိေသာ ႐ုပ္ေတြကုိ “ဤ႐ုပ္အားလံုးသည္ ငါ့ဟာ မဟုတ္, ငါဆုိတာလည္း မဟုတ္, ငါ၏အတၱလည္း မဟုတ္”ဟု မွန္ကန္စြာ သိေသာ ၀ိပႆနာဉာဏ္ျဖင့္ (မဂ္ဉာဏ္ျဖင့္) ႐ႈၾက, မွတ္သားၾကေပေတာ့။ [ေ၀ဒနာ စသည္ကုိလည္း ဤနည္းအတုိင္း မိန္႔ေတာ္မူသည္။]
          ၄။ ဘိကၡဳတုိ႔… ဤသုိ႔ ဉာဏ္စကၡဳျဖင့္ ၾကည့္႐ႈေသာ စာေပ ဗဟုသုတ, မဂ္ဖုိလ္ဗဟုသုတလည္းရွိေသာ အရိယာတပည့္သည္ ႐ုပ္ခႏၶာ၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏၊ ေ၀ဒနာ၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏၊ သညာ၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏၊ သခၤါရတုိ႔၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏၊ ၀ိညာဥ္၌လည္း ၿငီးေငြ႕၏၊ ၿငီးေငြ႕ျခင္း ျပင္းျပလာလွ်င္ ထုိခႏၶာငါးပါး ႐ုပ္နာမ္တရား၌ တပ္မက္ တြယ္တာမႈ ကင္းေတာ့၏၊ တပ္မက္တြယ္တာမႈ ကင္းလွ်င္ ထုိခႏၶာ ငါးပါးမွ စိတ္အားျဖင့္ လြတ္ေျမာက္ရေတာ့၏၊ စိတ္လြတ္ေျမာက္ ေသာ္ “ငါ့စိတ္ ကၽြတ္လြတ္ေပၿပီ”ဟု အသိဉာဏ္ျဖစ္လာ၏၊ “ေနာင္ တစ္ဖန္ ပဋိသေႏၶ ေနရျခင္း မရွိၿပီ, ျမတ္ေသာအက်င့္ကုိ က်င့္ၿပီးၿပီ, ျပဳဖြယ္ကိစၥ ဟူသမွ်ကုိ ျပဳၿပီးၿပီ, ေနာက္ထပ္ ဤကိစၥမ်ိဳး ျပဳဖုိ႔ရာ မလုိေတာ့ၿပီ”ဟု ပုိင္ပုိင္ႀကီး သိႏုိင္သည္။
အဓိပၸာယ္ရွင္းလင္းခ်က္
အနတၱျဖစ္ေၾကာင္းလက္ေတြ႕
၁။  “အတၱသည္  မိမိကုိယ္ႏွင့္  စပ္ဆုိင္ရာ၀ယ္ မိမိအလုိက် ေအာင္ စီမံႏုိင္၏”ဟု အတၱစဲြလမ္းသူတုိ႔က ယူဆၾက၏၊ သူတုိ႔ ယူဆၾကသည့္အတုိင္း ႐ုပ္ခႏၶာသည္ အတၱျဖစ္ေနလွ်င္ (သုိ႔မဟုတ္) အတၱရွိေနလွ်င္ အတၱသည္ ႐ုပ္ခႏၶာ၏ အနာေရာဂါ မျဖစ္ျခင္းကုိ အလုိရွိေပလိမ့္မည္၊ သုိ႔ေသာ္ ႐ုပ္ခႏၶာကား အနာေရာဂါ ကင္းကင္းရွင္းရွင္း မျဖစ္ဘဲ မၾကာမၾကာ ေရာဂါ႐ုပ္ေတြ ျဖစ္ေန၏၊ ထုိသုိ႔ မၾကာမၾကာ ေရာဂါ႐ုပ္ေတြ (မျဖစ္ခ်င္ဘဲ) ျဖစ္ရပံုကုိ ေထာက္လွ်င္ ဤ႐ုပ္ခႏၶာ သည္ မိမိအလုိက် စီမံႏုိင္ေသာ အတၱလည္း မဟုတ္, အတၱလည္း မရွိဟု သိသာေလသည္၊
[ထုိ႔အတူ ေ၀ဒနာ, သညာ, သခၤါရ, ၀ိညာဥ္ တုိ႔ကုိလည္း စိစစ္ၾကည့္ပါ၊ ထုိသုိ႔ စိစစ္ၾကည့္ေသာအခါ ထုိေ၀ဒနာ စသည္တုိ႔လည္း မိမိအလိုအတုိင္း မျဖစ္ႏုိင္ပံု ထင္ရွားပါလိမ့္မည္၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေ၀ဒနာ စသည္ကုိလည္း အတၱ မဟုတ္, အတၱလည္း မရွိၾကဟု မွတ္ပါ။]

No comments:

ဤဆိုက္တြင္ပါ႐ွိေသာ posts မ်ားသၫ္ တျခား ဆိုက္မ်ားမွ ကူးယူ ေဖာ္ျပထားျခင္း ျဖစ္ပါသၫ္။
ထို posts ပိုင္႐ွင္ မ်ား ကို ျကိုတင္ ခၢင္႔ မေတာင္း ပဲ ကူးယူခဲ႔ မိသၫ္ကို ခြင္႔လႊတ္ေပးပါရန္ အထူး ေတာင္းပန္ ပါသည္ ။

Gold price estimated