@font-face { font-family:'MON3 Anonta 1'; src:local('MON3 Anonta 1'),url('http://mmwebfonts.comquas.com/fonts/mon3.ttf'); } body,html,p,code,*,table,td,tr,span,div,a,ul,li,input,textarea{font-family:'MON3 Anonta 1'!important;}
ဤဆိုဒ္သို႔ လာေရာက္ေလ့လာသူမ်ား ႏွင္႔အတူတကြ ၃၁ ဘံုက်င္လည္ၾကကုန္ေသာ ေဝေနမ်ားစြာ သတၱဝါအားလုံး စိတ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္စိတ္ ႏွစ္ျဖစ္ ခ်မ္းသာစြာျဖင့္ မိမိတို႕၏ ခႏၶာဝန္ကို ေက်ပြန္စြာ႐ြက္ေဆာင္ ႏိုင္ပါေစ ။

Monday 18 May 2015

သူေတာ္ေကာင္း တရားေတြ တိုးပြားေအာင္ ဘ၀ေနနည္း။

      ဘာ၀နာအလုပ္ဆိုတာ ကိုယ္က်န္းမာ စိတ္ခ်မ္းသာစြာနဲ ့ သဒၶါ၊ ၀ီရိယ၊ သတိ၊ သမာဓိ၊
ပညာအား မဂၢင္သတၱိ ျဖစ္သည္အထိ၊ သတၱိေတြ တိုးပြားေအာင္ အားထုတ္ရတာလို ့ နား
လည္ေစခ်င္ပါတယ္။ အထူးအားျဖင့္ ၀ိပႆနာအလုပ္၊ ၀ိပႆနာဘာ၀နာက ျဖစ္ေနတဲ့အ
ခိုက္ ျဖစ္တဲ့သေဘာေတြကို..သိ၊ ေသခ်ာသိေအာင္ ဂရုတစိုက္ၾကည့္ၿပီး ပံုမွန္ေနစဥ္   အား
ထုတ္ရတဲ့ နည္းပါပဲ။

      ပံုမွန္ေနစဥ္အလုပ္ အားထုတ္တဲ့ နည္းနဲ ့သာ အခ်ိန္မေရြး၊ အမူအရာမေရြး၊ ဂရုတစိုက္
အားထုတ္ရင္ တရားလို ့ေခၚတဲ့ ဒီ သဒၵါ၊ ၀ီရိယ၊ သတိ၊ သမာဓိ၊ ပညာေတြက မိမိတို ့ရဲ ့စိတ္
အတြင္းကို အားေကာင္းစြာနဲ ့ ၀င္ေရာက္လာပါတယ္။
      အဲဒီလို  သူေတာ္ေကာင္း တရားေတြ ၀င္လာမွာက်ေတာ့ ကိုယ္ကဂရုမစိုက္၊ ဒီဘက္
လွည့္၀င္ေတာ့လည္း ကိုယ္က ဂရုမစိုက္၊ ဟိုဘက္လွည့္၀င္ေတာ့လည္း ကိုယ္ကဂရုမစိုက္
ေတာ့ တရားတက္ဖို ့ကို  ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ပိတ္ထားသလို ျဖစ္ေနၾကပါတယ္။

အနိေစၥ ဒုကၡသညာ

 
 
မိမိရဲ႕ စိတ္ကေလးကို မိမိႏူးညံ့သြားေအာင္ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းသြားေအာင္ ဆိုဆံုးမေန
တဲ့ လုပ္ငန္းခြင္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ အနိစၥသညာကို ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ေလ့လာၿပီးတဲ့
အခါ အနိစၥျဖစ္တဲ့ ဒီခႏၶာငါးပါးအေပၚမွာ အနိစၥသညာကို ပိုင္ပိုင္ႏုိင္ႏိုင္ ထိုးထြင္း
သိျမင္ၿပီးတဲ့အခါ ဒီအနိစၥျဖစ္ေနတဲ့ ခႏၶာငါးပါးတို႔ရဲ႕ ျဖစ္ျခင္းပ်က္ျခင္း ဒဏ္ခ်က္ျဖင့္
လည္းေကာင္း, ပ်က္ျခင္းဒဏ္ခ်က္ျဖင့္လည္းေကာင္း
အျမဲမျပတ္ အညႇဥ္းဆဲအႏွိပ္
စက္ခံေနရသည့္အတြက္ ဒုကၡျဖစ္ပံုအျခင္းအရာကို ၀ိပႆနာဥာဏ္ျဖင့္ ျမင္ေအာင္
ၾကည့္ကာ ဒုကၡသညာကို ဆက္ၿပီးပြားရတယ္။ ပြားလိုက္တဲ့အခ်ိန္အခါမွာ ဘာျဖစ္
လာသလဲ? မိမိကိုအေသသတ္ဖို႔ရန္ သန္လ်က္ကို ေျမႇာက္ခ်ီကာမိုးထားတဲ့ လူ
သတ္သမားအေပၚမွာ ေၾကာက္ရြ႕ံထိတ္လန္႔ေနတဲ့ အမွတ္သညာသည္ ေရွး႐ႈတည္
လာသလိုပဲဒီခႏၶာငါးပါးတို႔အေပၚ၌ ေၾကာက္ရြံ႕ေနတဲ့ အမွတ္သညာ = ဘယသညာ
သည္ ေရွး႐ႈတည္လာမယ္။ ဒီလို ခႏၶာငါးပါးအေပၚမွာ ေၾကာက္ရြံ႕ေနတဲ့အမွတ္သ
ညာက ဘာလုပ္မလဲ? ဘာ၀နာကို ပြားမ်ားအားထုတ္ဖို႔ရန္အတြက္ ပ်င္းရိေနတဲ့
ဒီစိတ္ဓာတ္ကိုလည္း တိုက္ဖ်က္ေပးမယ္။ ]တပည့္ေတာ္လည္း ႀကိဳးစားပါဦး
မယ္ဘုရား}ဆိုၿပီး အိမ္ျပန္ျပန္သြားတတ္တဲ့ စိတ္ထားမ်ဳိးကို ဖယ္ရွားေပးႏိုင္တယ္။

ေနာက္တစ္ခု - ေကာသေဇၨ = ေပါ့ဆတယ္။ တြန္႔ဆုတ္ေနတယ္။ ဘာ၀နာလုပ္
ငန္းခြင္ကို ေလးေလးနက္နက္ အားမထုတ္ဘူး။ ေပါ့ေပါ့ဆဆေလး အားထုတ္
တယ္။ တြန္႔ဆုတ္တြန္႔ဆုတ္နဲ႔ စိတ္မပါ့တပါ အားထုတ္ေနတယ္။ ဒီလို စိတ္ထား
ေတြကိုလည္း ဒီဒုကၡသညာက တိုက္ဖ်က္ေပးမယ္။

ေနာက္တစ္ခု ဘာ၀နာလုပ္ငန္းခြင္မွာ ရဲရဲရင့္ရင့္နဲ႔ တကယ္ ထက္ထက္ျမက္ျမက္
ျဖစ္ေအာင္မႀကိဳးစားခ်င္တဲ့ စိတ္ထားရွိတယ္။ အဲဒီစိတ္ထားကိုလည္းဒီဒုကၡသညာ
က တိုက္ဖ်က္ေပးလိမ့္မယ္။ ဘာ၀နာလုပ္ငန္းခြင္ကို ေမ့ေမ့ေလ်ာ့ေလ်ာ့နဲ႔ေနထိုင္
တယ္။ တရားကို သြားလည္း ႐ႈေနပါ။ ရပ္လည္း ႐ႈေနပါ။ ထိုင္လည္း ႐ႈေနပါ။
အိပ္ေနလည္း ႐ႈေနပါ။ ဒီလိုေတာ့ သင္ေပးလိုက္တယ္။ ဒါေပမဲ့လို႔ ႐ႈျဖစ္တဲ့အခါ
လည္း ရွိတယ္။ မ႐ႈျဖစ္တဲ့အခါလည္း ရွိေနတယ္။ ဒါက ေမ့ေလ်ာ့မႈ = ပမာဒလို႔
ေခၚပါတယ္။ အဲဒီ ေမ့ေလ်ာ့မႈ = ပမာဒဆိုတဲ့သေဘာတရားကိုလည္း ဒီဒုကၡ
သညာက တိုက္ဖ်က္ေပးႏိုင္ပါတယ္။
ေနာက္တစ္ခု - တစ္ခါတေလက်ေတာ့လည္း ကာမဂုဏ္ေတြမွာေမြ႕ေလ်ာ္ေနတဲ့
စိတ္ဓာတ္ေတြက လႊမ္းမိုးလာၿပီဆိုလို႔ရွိလွ်င္ေတာ့ ဘာ၀နာကို အားမထုတ္ဘဲ
ေသာ္လည္း ေနခ်င္ေနမယ္။ အနႏုေယာဂလို႔ ေခၚဆိုပါတယ္။ အဲဒီလုိ အားမ
ထုတ္ဘဲေနတဲ့ စိတ္ဓာတ္ကိုလည္း ဒီဒုကၡသညာက တိုက္ဖ်က္ေပးလိမ့္မယ္။
တစ္ခါတစ္ရံ အနိစၥလို႔ ႐ႈပါဆိုၿပီး သင္ေပးလိုက္ေသာ္လည္း အနိစၥလို႔ မဆင္ျခင္မိ
ဘူး။ ဒုကၡလို႔ ႐ႈပါေျပာလည္း ဒုကၡလို႔ မဆင္ျခင္မိဘူး။ အေပစၥေ၀ကဏာလို႔ ေခၚဆုိ
ပါတယ္။ မဆင္ျခင္မိတဲ့ ဒီစိတ္ဓာတ္ကိုလည္း စြမ္းအင္ျပည့္၀လာတဲ့ ဒီဒုကၡသညာ
က တိုက္ဖ်က္ေပးပါလိမ့္မယ္။
အကယ္၍ အနိစၥသညာ ဒုကၡသညာေတြကို ခပ္မ်ားမ်ား ပြားမ်ားေနထုိင္ခဲ့မယ္ဆို
လွ်င္ အနိစၥျဖစ္တဲ့ ခႏၶာငါးပါးအေပၚမွာ ဒုကၡသညာျဖင့္, မိမိရဲ႕စိတ္ဓာတ္ကို ဒုကၡ
သညာ ဘာ၀နာစြမ္းအင္ျဖင့္ ထံုမြမ္းထားလိုက္လွ်င္ အေၾကာင္းတရားႏွင့္တကြ
ေသာခႏၶာငါးပါးဆိုတဲ့ ဒီသခၤါရတရားေတြအေပၚမွာ ထက္ျမက္စူးရွတဲ့ ေၾကာက္ရြံ႕
မႈ ဘယသညာဟာလည္း ေရွး႐ႈတည္လာပါလိမ့္မယ္။ မိမိကို အေသသတ္ဖို႔ သန္
လ်က္မိုးကာ ေစာင့္ေနတဲ့ လူသတ္သမား အေပၚမွာ ေၾကာက္ရြံ႕တုန္လႈပ္သလုိ
ကာလသံုးပါး သႏၲာန္ႏွစ္ပါးအတြင္းမွာ တည္ရွိၾကတဲ့ သခၤါရတရားေတြ အေပၚမွာ
ေၾကာက္လန္႔တဲ့ ဘယသညာဟာလည္း ေရွး႐ႈတည္လာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
အကယ္၍ အနိစၥျဖစ္တဲ့ ခႏၶာငါးပါးတုိ႔အေပၚမွာ ဒုကၡသညာကိုႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ
အထပ္ထပ္အခါခါ ပြားမ်ားေပမ့ဲလို႔ ကမၼ႒ာန္းလုပ္ငန္းခြင္၌ ပ်င္းရိမႈ, စိတ္ဓာတ္
တြန္႔ဆုတ္မႈ, ကမၼ႒ာန္းကို အားမထုတ္ဘဲ စြန္႔လႊတ္ထားမႈ, ကမၼ႒ာန္းကို ေမ့
ေလ်ာ့ေနမႈ, ကမၼ႒ာန္းကို အားမထုတ္ဘဲ ေနထုိင္မႈ, ကမၼ႒ာန္းကို မဆင္ျခင္မိမႈ
ဆိုတဲ့ ဆန္႔က်င္ဘက္သေဘာတရားေတြက အားေကာင္းေနတဲ့အတြက္ သခၤါရ
တရားေတြအေပၚမွာ ေၾကာက္လန္႔တဲ့ ဘယသညာဟာလည္း ေရွး႐ႈမတည္
လာဘူးဆိုလွ်င္ ဆန္႔က်င္ဘက္ သေဘာတရားေတြကို တုိက္ဖ်က္ႏိုင္တဲ့ စြမ္းအင္
ေတြ မရွိေသးဘူးဆိုလွ်င္ေတာ့ မိမိရဲ႕ဒုကၡသညာဘာ၀နာလုပ္ငန္းခြင္သည္ အရွိန္
အ၀ါ အားမေကာင္းေသးဘူး။ တိုက္ဖ်က္ႏိုင္ၿပီဆိုလို႔ရွိလွ်င္ေတာ့ အရွိန္အ၀ါသိပ္
အားေကာင္းၿပီ။ အားေကာင္းတဲ့အဆင့္အထိ က်င့္ၾကံႀကိဳးကုတ္ ပြားမ်ားအား
ထုတ္ထားမယ္ဆိုလွ်င္ဒီဒုကၡသညာက မေသရာ အၿမိဳက္နိဗၺာန္လွ်င္ တည္ရာရွိ
တယ္။
ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး
(အနိေစၥ ဒုကၡသညာ) by (ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး)

ၾကား... ခိုလိုက္ပါ

 
 
အရည ဂေတာ ဝါ - ေတာအရပ္သို႔ ကပ္၍ေသာ္လည္းေကာင္း၊
႐ုကၡမူလ ဂေတာ ဝါ - သစ္ပင္ရင္းသို႔ ကပ္၍ေသာ္လည္းေကာင္း၊
သုညာဂါရ ဂေတာ ဝါ - ဆိတ္ၿငိမ္ရာအရပ္သို႔ ကပ္၍ေသာ္လည္းေကာင္း- ဆိုၿပီး တရားအားထုတ္ရန္ ေနရာေတြကို ဗုဒၶျမတ္စြာက ၫႊန္ျပခဲ့ပါတယ္။

သက္တမ္းကတို၊ အခ်ိန္ကနည္း၊ လုပ္စရာတာဝန္ ဝတၱရားေတြကမ်ား၊ စြဲမက္စရာ အာ႐ံုေတြကျပည့္ - ဒီၾကားေတြထဲမွာ ညပ္ေနရတဲ့ ယေန႔ေခတ္ လူေတြအဖို႔ ဘယ္လိုနည္းနဲ႔မ်ား ေတာအရပ္ကို ကပ္ႏိုင္ပါ့မလဲ၊ သစ္ပင္ရင္းကို ကပ္ႏိုင္ပါ့မလဲ၊ ဒါ့အျပင္ လႈပ္လႈပ္ရွားရွား ဆူဆူညံညံေတြ ေပါမ်ားလာရာမွာ ဆိတ္ၿငိမ္ရာအရပ္ေတြကလည္း တစ္ေန႔တျခား ရွားပါးလာပါတယ္။ ဒီလိုဆိုရင္ တရားအားထုတ္စရာ ေနရာမရွိ၊ အခ်ိန္မရွိလို႔ အားမထုတ္ရေတာ့ဘူးလား။ တရားမရၾကေတာ့ဘူးလား။ ဒီလို မဟုတ္ပါဘူး။ တရားအားထုတ္တယ္ဆိုတာ ဘာဝနာအလုပ္ပါ။ ဘာဝနာဆိုတာ ကိုယ္၊ ႏႈတ္နဲ႔ ပြါးရတာမ်ိဳး မဟုတ္ပါဘူး။ စိတ္နဲ႔ပြါးရတဲ့ မေနာကံအလုပ္ပါ။ စိတ္ျဖစ္ဖို႔ အခ်ိန္လည္း မလို၊ ေနရာလည္း မလိုပါဘူး။

ေဗာဓိပကၡိယတရား ၃၇ ပါး။

        မဂ္ဉာဏ္၏ အသင္းအပင္းတြင္ ပါ၀င္ေသာ တရားစု သို႔မဟုတ္ မဂ္ဉာဏ္ဘက္၌ ပါ၀င္၍
မဂ္ဉာဏ္၏ အက်ိဳးကို သယ္ပိုးေဆာင္ရြက္တတ္ေသာ တရားစုကို ေဗာဓိပကၡိယဟု ေခၚပါသည္။
( ေဗာဓိ = မဂ္ဉာဏ္၊ ပကၡိယ = အဖို႔ အစု )
ေဗာဓိပကၡိယတရား ၃၇ ပါးမွာ =
က။ သတိပဌာန္  ၄ ပါး။
ခ။ သမၼပၸဓာန္     ၄ ပါး။

ဂ။ ဣဒၶိပါဒ္        ၄ ပါး။
ဃ။ ဣေျႏၵ        ၅ ပါး။
င။ ဗိုလ္            ၅ ပါး။
စ။ ေဗာဇၩင္       ၇ ပါး။
ဆ။ မဂၢင္         ၈ ပါး( စုစုေပါင္း ၃၇ ပါး) တို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ။
{ သာသနာေရး၀န္ႀကီးဌာန၏ ဗုဒၶဘာသာေကာင္းတစ္ေယာက္မွ ကူးယူေရးသားပါပူေဇာ္သည္။ }

     ဦးသိန္းေ၀။
           http://www.facebook.com/damanadi.tk
          http://www.damanady.tk/ (ဓမၼနဒီ)တြင္လည္း ဖတ္ရွဳႏိုင္ပါသည္။

သူခိုး ဓားျပ လူ႔မရ တရား​ေတာ္​




၁.​​ေမြးကတည္​းက ​ေသထိတိုင္​​ေအာင္​ေကာင္​း​သည့္​တရား ( သီလ )
၂. သတၱဝါ ​ေတြရဲ႕ သဏၭာန္​ မွာအျမဲထာဝါရတည္​႐ွိ​ေနလ်ွင္​ ​ေကာင္​းမည္​့ တရား( သဒၶါ )
၃. လူသား​ေတြရဲ႕ရင္​ထဲမွာႏွစ္​သက္​ျမတ္​ႏိုးမႈ့ျဖစ္​​ေစတတ္​​ေသာတရား ( ၁.​​ေမြးကတည္​းက ​ေသထိတိုင္​​ေအာင္​ ႐ွိရမည္​့တရား ( သီလ ) )
၄. ရန္​သူမ်ဴိး  ၅ ပါး​တို႔ က မခိုးယူ မလႈ့ယူ မဖ်က္​စီးႏိုင္​​ေသာတရား ( ပုည).
ဆရာ​ေတာ္​ အ႐ွင္​နနၵက ( Arena club ) 17-05-15 

Credit to myanmar 

ဗုဒၶေဟာၾကားေသာ မိတ္ေဆြေကာင္းမ်ား။

        တကယ့္ကို စိတ္ႏွလံုးေကာင္းရွိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ကို မိတ္ေဆြေကာင္းလို႔ ေခၚပါတယ္။ ဘယ္လို
ပုဂၢိဳလ္ဆိုရင္ (၁)။ “ဥပကာရ”= ေက်းဇူးျပဳတတ္တဲ့ မိတ္ေဆြ။ ကိုယ္ရဲ႕ အေပါင္းအသင္း တစ္
ေယာက္ဟာ၊ ဆိုပါစို႔... အရက္ေသစာ ေသာက္ၿပီး မူးေမ့ေနရင္ေတာင္မွပဲ အမူးေျပသည္အထိ
ေအာင္ သူ႕အႏၱရာယ္ မျဖစ္ေအာင္ ေစာင့္ေရွာက္ေပးပါတယ္။ ေဟာ.. မေကာင္းတာ လုပ္တာ
ေတာင္ ေစာင့္ေရွာက္ေပးပါတယ္။ သူ႕ပစၥည္းေတြကို ထိန္းသိမ္းေပးတယ္။ ေစာင့္ေရွာက္ေပး

တယ္။ ကူညီေပးတယ္။ တစ္စံုတစ္ခု ေဘးရန္ႀကံဳလို႔ ကိုယ့္မိတ္ေဆြဟာ သိပ္ ေၾကာက္လန္႔ေန
လို႔ရွိရင္လည္း အားေပးစကားေျပာပါတယ္။ ကိစၥရွိရင္လည္း ၀ိုင္းကူၿပီး ေဆာင္ရြက္ေပးပါတယ္။
ေငြေၾကးဓန လိုတာကစၿပီး ကူညီေထာက္ပံ့ ေပးပါတယ္။
            (၂)။ “သမာနသုခဒုကၡ”= တူညီေသာ သုခ၊ ဒုကၡ၊ ဆင္းရဲလည္း အတူတူပဲ။ ခ်မ္းသာ
လည္း အတူတူပဲ။ အဲဒီလို တူညီတဲ့ စိတ္ထားရွိတဲ့ မိတ္ေဆြမ်ိဳး။ ဒုကၡႀကံဳလာလို႔ ရွိရင္လည္း စြန္႔
ခြါၿပီး မသြားဘူး။ ကိစၥေတြ႕လာလို႔ရွိရင္ ကိုယ္ ကိုယ္တိုင္က အသက္စြန္႔ၿပီးေတာ့ ကာကြယ္ေပး
ပါတယ္။ ဒီလို မိတ္ေဆြမ်ိဳးကို မိတ္ေဆြေကာင္းလို႔ ေခၚပါတယ္။
ဤဆိုက္တြင္ပါ႐ွိေသာ posts မ်ားသၫ္ တျခား ဆိုက္မ်ားမွ ကူးယူ ေဖာ္ျပထားျခင္း ျဖစ္ပါသၫ္။
ထို posts ပိုင္႐ွင္ မ်ား ကို ျကိုတင္ ခၢင္႔ မေတာင္း ပဲ ကူးယူခဲ႔ မိသၫ္ကို ခြင္႔လႊတ္ေပးပါရန္ အထူး ေတာင္းပန္ ပါသည္ ။

Gold price estimated