@font-face { font-family:'MON3 Anonta 1'; src:local('MON3 Anonta 1'),url('http://mmwebfonts.comquas.com/fonts/mon3.ttf'); } body,html,p,code,*,table,td,tr,span,div,a,ul,li,input,textarea{font-family:'MON3 Anonta 1'!important;}
ဤဆိုဒ္သို႔ လာေရာက္ေလ့လာသူမ်ား ႏွင္႔အတူတကြ ၃၁ ဘံုက်င္လည္ၾကကုန္ေသာ ေဝေနမ်ားစြာ သတၱဝါအားလုံး စိတ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္စိတ္ ႏွစ္ျဖစ္ ခ်မ္းသာစြာျဖင့္ မိမိတို႕၏ ခႏၶာဝန္ကို ေက်ပြန္စြာ႐ြက္ေဆာင္ ႏိုင္ပါေစ ။

Friday 13 June 2014

အနာဂတ္သာသနာေရး အပိုင္း(၈၁) အစမရွိေသာ္လည္း လက္ေတြ႕မွန္ပံု



အစမရွိေသာ္လည္း လက္ေတြ႕မွန္ပံု   
ဤ ပဋိစၥသမုပၸာဒ္တရားစဥ္အရ  ေရွ႕အစြန္းအစကုိ ဉာဏ္ျဖင့္လုိက္၍ ၾကည့္ေသာအခါ အစြန္း အစ မေတြ႕ရဘဲ “လုိက္ေလ ေျပးေလ”ျဖစ္ေနရကား “ေရွ႕အစြန္းအစ မရွိ”ဟုပင္ မွတ္ထားရေတာ့မည္၊ သုိ႔ေသာ္ ထုိသုိ႔ မွတ္ထားျခင္းကား ပုထုဇဥ္တုိ႔ ဉာဏ္ျဖင့္ ဧကန္ ဒိ႒ သိရွိရ၍ အားရပါးရ သေဘာက်ေသာ မွတ္ထားျခင္း မဟုတ္ေသးေခ်။
          ဤေနရာ၌ ေျပာစမွတ္တစ္မ်ိဳးကုိ ျပဦးမည္၊ ပ႒ာန္းပစၥည္း တစ္ေနရာ၌ ဆရာအစဥ္အဆက္ မေက်နပ္ေသာ အယူအဆ ကေလး တစ္ခ်က္ရွိ၏၊ စာသင္သားတစ္ပါးက ဆရာေတာ္တစ္ပါးအား ေလွ်ာက္ေသာအခါ “အရိေမေတၱယ်ဘုရားရွင္ ပြင့္ေတာ္မူလာ ပါလိမ့္မည္၊ အဲဒီအခါက်မွ ေသေသခ်ာခ်ာ ေလွ်ာက္ေပေတာ့”ဟု အေျဖေပးေတာ္မူသတဲ့။
          ဆရာေတာ္တစ္ပါးကမူ “ကုိယ့္ကုိယ္တုိင္ ဘုရားျဖစ္ေအာင္ ပါရမီ ျဖည့္ပါ၊ ဘုရားျဖစ္ေတာ့မွ ေသေသခ်ာခ်ာ သိရပါလိမ့္မည္”ဟု အေျဖေပးသတတ္၊ ထုိဆရာေတာ္မ်ား အေျဖေပးၾကသလုိ ေရွ႕ အစြန္းအစကုိ ေတြးၾကည့္ရာ၌ ယခုေခတ္၀ယ္ မည္သည့္ ပညာရွိမွ် က်နစြာ ေျဖဆုိ ႏုိင္ေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ၊ မိမိကုိယ္တုိင္ အရိယာအျဖစ္ ေရာက္၍ တရားေပါက္မွ ျဖစ္ေစ, ေနာက္ဘုရားတစ္ဆူ ပြင့္ေတာ္မူမွျဖစ္ေစ ပုိင္ႏုိင္ေသာ အေျဖကုိ ရၾကေပလိမ့္မည္။

အနာဂတ္သာသနာေရး အပိုင္း(၈၀) ဥပါဒါန္ေၾကာင့္ ဘ၀ျဖစ္ပံု



ဥပါဒါန္ေၾကာင့္ ဘ၀ျဖစ္ပံု       
“ဘ၀”ဟူရာ၌  ကမၼဘ၀,  ဥပပတိၱဘ၀ဟု ဘ၀ႏွစ္မ်ိဳး ရွိ၏၊  ထုိတြင္ သခၤါရအရ၌ ျပခဲ့ေသာ ကုသုိလ္ကံ အကုသုိလ္ကံသည္ ကမၼ ဘ၀ မည္၏၊ ထုိကံေၾကာင့္ ေနာက္ဘ၀၌ ပဋိသေႏၶ၀ိညာဥ္ႏွင့္ ကမၼဇ႐ုပ္တုိ႔ ျဖစ္ရျခင္းသည္ ဥပပတၱိဘ၀မည္၏၊
ခ်ဲ႕ဦးအံ့… ယခု ဘ၀၌ အာ႐ံုတစ္ခုခုကုိ (သား, မယား စသည္ကုိ) ဥပါဒါန္ျဖင့္ စဲြလမ္းေနရာ ထုိဥပါဒါန္ အရင္းခံ၍ သူ႕ကုိ ရဖုိ႔ရန္, ရၿပီး ျပန္လည္ ေကၽြးေမြးေစာင့္ေရွာက္ဖုိ႔ရန္ အကုသုိလ္ကံကုိ ျပဳ၏၊ ေနာက္ဘ၀၌ အတူတကြ ခ်မ္းသာသုခရဖုိ႔ရန္ ကုသုိလ္ကံကုိလည္း ႀကိဳးႀကိဳးစားစား ျပဳ၏၊ ဤကံမ်ိဳးသည္ ယခုလက္ရွိအာ႐ံုကုိ စဲြလမ္းေသာ ဥပါဒါန္ကုိ အရင္းခံ၍ ျဖစ္ရေသာ ကမၼဘ၀တည္း။
          တခ်ိဳ႕ကား ေနာက္ဘ၀ လူ႕ျပည္ နတ္ျပည္၌ ကာမဂုဏ္ေတြကုိ ခံစားလုိေသာ ဥပါဒါန္ ျဖစ္၏၊ ထုိဥပါဒါန္ေၾကာင့္ (မသူေတာ္တုိ႔၏ တရားကုိ နာမိ၍ ေကာင္းမႈ အထင္ျဖင့္)  မေကာင္းမႈကံကုိလည္း ျပဳမိ၏၊ (သူေတာ္ေကာင္းတရားကုိ ၾကားနာရ၍) ေကာင္းေသာ ကံကုိလည္း ျပဳမိ၏၊ ႐ူပဘံု, အ႐ူပဘံု၌ကား ထုိကာမခ်မ္းသာ ထက္ပင္ ခ်မ္းသာေသး၏ဟု စဲြလမ္းမႈ ဥပါဒါန္ေၾကာင့္ ႐ူပကံ, အ႐ူပ ကံကုိလည္း ျပဳျပန္၏၊

အနာဂတ္သာသနာေရး အပိုင္း(၇၉) ဖႆေၾကာင့္ ေ၀ဒနာျဖစ္ပံု



ဖႆေၾကာင့္ ေ၀ဒနာျဖစ္ပံု
ခံစားမႈကုိ “ေ၀ဒနာ”ဟု ေခၚ၏၊ တကယ္ေကာင္းသည္ ျဖစ္ေစ, မေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ မ်ိဳး႐ုိးအလုိက္ (သုိ႔မဟုတ္) မိမိစိတ္အႀကိဳက္ အားျဖင့္ အေကာင္းဟု ထင္ေနေသာ အာ႐ံုႏွင့္ ေတြ႕ေသာအခါ သာယာခံစားမႈ ေ၀ဒနာျဖစ္၏၊ က်မ္းစာတုိ႔၌ “သုခေ၀ဒနာ”ဟု ေခၚသည္၊ မ်ိဳး႐ုိးအလုိက္ စိတ္ႀကိဳက္အားျဖင့္ “မေကာင္း”ဟု ထင္ေနေသာ အာ႐ံုႏွင့္ ေတြ႕ေသာအခါ မသာယာေသာ ခံစားမႈ ေ၀ဒနာျဖစ္၏၊ “ဒုကၡေ၀ဒနာ”ဟု ေခၚသည္၊ အေကာင္းဘက္လည္း မပါ, မေကာင္းဘက္လည္း မပါေသာ အာ႐ံုႏွင့္ ေတြ႕ေသာအခါ သာယာမႈ မသာယာမႈမရွိေသာ ေ၀ဒနာျဖစ္၏၊“ဥေပကၡာေ၀ဒနာ”ဟုေခၚသည္၊ [ဥေပကၡာ=ဥပ+ဣကၡာ၊ ဥပ-သင့္႐ံု ေတာ္႐ံု+ဣကၡာ= ခံစားျခင္း၊ ““ခံစားတယ္””ဟု ဆုိရ႐ံု မသိမသာ ခံစားျခင္းတည္း၊ ထုိ မသိမသာ ခံစားျခင္းကုိ ““လစ္လ်ဴ႐ႈျခင္း””ဟုလည္း ေျပာၾကသည္၊]
အာ႐ံုႏွင့္ ဓာတ္ခုိက္မႈ ျဖစ္မွသာ ဤေ၀ဒနာလည္း ျဖစ္ႏုိင္၏၊ ဖႆ မျဖစ္ေသာ အာ႐ံု၌ ေ၀ဒနာ မျဖစ္၊ မ်က္စိကြယ္ေနသူသည္ အဆင္း အာ႐ံု၌ ဓာတ္ခုိက္မႈ ဖႆ မရွိေသာေၾကာင့္ အဆင္းအာ႐ံုကုိ ခံစားမႈ ေ၀ဒနာလည္း မျဖစ္ေတာ့ေခ်။

အနာဂတ္သာသနာေရး အပိုင္း(၇၈) သဠာယတန၏ သ႐ုပ္ႏွင့္သတိၱ



သဠာယတန၏ သ႐ုပ္ႏွင့္သတိၱ
          မ်က္လံုးအတြင္း  မ်က္နက္၀န္း၏  အလယ္ေကာင္၌ ““စကၡဳပသာဒ””ေခၚ အၾကည္ဓာတ္ ပါ၏၊ ထုိအၾကည္ဓာတ္ကုိ ““စကၡာယတန””ဟု ေခၚ၏၊ နားရြက္၏ လုိဏ္ေခါင္းအတြင္း၌ ““ေသာတပသာဒ””ေခၚ နားအၾကည္ဓာတ္ ပါ၏၊ ““ေသာတာယတန””ဟု ေခၚ၏၊ ႏွာေခါင္း ေပါက္၏အတြင္း၌““ဃာနပသာဒ””ေခၚ ႏွာေခါင္းအၾကည္ဓာတ္ပါ၏၊ ””ဃာနာယတန””ဟု ေခၚ၏၊ လွ်ာ၏ အလယ္၌ ““ဇိ၀ွာပသာဒ””ေခၚ လွ်ာအၾကည္ဓာတ္ ပါ၏၊ ““ဇိ၀ွာယတန””ဟု ေခၚ၏၊ ခႏၶာကုိယ္၏ ထုိထို အရပ္ဌာန၌ ““ကာယပသာဒ””ေခၚ ကုိယ္အၾကည္ဓာတ္ ပါ၏၊ ““ကာယာယတန””ဟု ေခၚ၏၊ ပဋိသေႏၶ တည္သည္မွစ၍ (၀ီထိစိတ္ မျဖစ္သမွ်) အျမဲဆက္၍ ျဖစ္ပ်က္ေနေသာ ၀ိညာဥ္ကုိ ““မနာယတန”” ဟု ေခၚ၏။

အနာဂတ္သာသနာေရး အပိုင္း(၇၆) နာမ္႐ုပ္ေၾကာင့္ သဠာယတနျဖစ္ပံု



နာမ္႐ုပ္ေၾကာင့္ သဠာယတနျဖစ္ပံု     
“သဠာယတန” ဟူသည္ စကၡာယတန,  ေသာတာယတန,  ဃာနာယတန,  ဇိ၀ွာယတန, ကာယာယတန, မနာယတန တည္း၊ [သ=ဆ=ေျခာက္ပါး + အာယတန=အာယတန] အာယတန သဒၵါသည္ စိတ္ေစတသိက္တရားတုိ႔၏ “ျဖစ္ရာ တည္ရာ=ျဖစ္ေၾကာင္း တည္ေၾကာင္း” ဟူေသာ အနက္ကုိ ေဟာ၏၊ “စကၡာယတနရွိမွ စကၡဳႏွင့္ ဆုိင္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္မ်ား ျဖစ္ႏုိင္ၾက၏၊” စသည္ျဖင့္ သိပါ၊ ေရွးကံသခၤါရေၾကာင့္ ဤဘ၀၌ ၀ိညာဥ္ နာမ္ ႐ုပ္တုိ႔ ျဖစ္ေသာအခါ စကၡာယတန စေသာ အာယတနေျခာက္ပါး လည္း ပါ၀င္လ်က္ ရွိ၏၊
ခ်ဲ႕ဦးအံ့… ပဋိသေႏၶ၀ိညာဥ္မ်ိဳးေစ့ တည္လွ်င္ပင္ ၀ိညာဥ္ႏွင့္ အလားတူေသာ ေနာက္ေနာက္၀ိညာဥ္ မ်ား (၀ီထိစိတ္ မက်သမွ်) ဆက္ကာ ဆက္ကာ ျဖစ္ၾက၏၊ ထုိ ၀ိညာဥ္မ်ိဳးကုိပင္ “မနာယတန”ဟု ေခၚ၏၊ ထုိ၀ိညာဥ္မ်ား ျဖစ္တုိင္း လည္း ေစတသိက္နာမ္ေတြ ပါရ၏၊ ေစတသိက္နာမ္ မပါလွ်င္ ၀ိညာဥ္ခ်ည္း မျဖစ္ႏုိင္၊ ဤစကားအရ နာမ္ေၾကာင့္ “မနာယတန ျဖစ္ရ၏”ဟု သိပါ။
ဤဆိုက္တြင္ပါ႐ွိေသာ posts မ်ားသၫ္ တျခား ဆိုက္မ်ားမွ ကူးယူ ေဖာ္ျပထားျခင္း ျဖစ္ပါသၫ္။
ထို posts ပိုင္႐ွင္ မ်ား ကို ျကိုတင္ ခၢင္႔ မေတာင္း ပဲ ကူးယူခဲ႔ မိသၫ္ကို ခြင္႔လႊတ္ေပးပါရန္ အထူး ေတာင္းပန္ ပါသည္ ။

Gold price estimated