@font-face { font-family:'MON3 Anonta 1'; src:local('MON3 Anonta 1'),url('http://mmwebfonts.comquas.com/fonts/mon3.ttf'); } body,html,p,code,*,table,td,tr,span,div,a,ul,li,input,textarea{font-family:'MON3 Anonta 1'!important;}
ဤဆိုဒ္သို႔ လာေရာက္ေလ့လာသူမ်ား ႏွင္႔အတူတကြ ၃၁ ဘံုက်င္လည္ၾကကုန္ေသာ ေဝေနမ်ားစြာ သတၱဝါအားလုံး စိတ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္စိတ္ ႏွစ္ျဖစ္ ခ်မ္းသာစြာျဖင့္ မိမိတို႕၏ ခႏၶာဝန္ကို ေက်ပြန္စြာ႐ြက္ေဆာင္ ႏိုင္ပါေစ ။

Wednesday 4 June 2014

အနာဂတ္သာသနာေရး အပိုင္း(၅၈) မဂၢသစၥာရွင္းလင္းခ်က္



မဂၢသစၥာရွင္းလင္းခ်က္
“မဇိၩမပဋိပဒါ” ဟူေသာ နာမည္ျဖင့္ ျပခဲ့ေသာ မဂၢင္ရွစ္ပါးကုိပင္“မဂၢသစၥာ” ဟု ေခၚ၏၊ [မဂၢ=နိဗၺာန္သုိ႔ ေရာက္ေၾကာင္းလမ္း+သစၥာ=အမွန္၊] သမၼာဒိ႒ိ အစရွိေသာ တရားရွစ္ပါးသည္ မိမိသႏၲာန္၌ ျဖစ္ေပၚလာ ေသာအခါ၌ အရိယာအဆင့္သုိ႔ တုိးတက္ေတာ့၏၊ ထုိအရိယာ အဆင့္သုိ႔ ေရာက္လွ်င္ နိဗၺာန္ကုိ ထင္ထင္ရွားရွား (မ်က္စိျဖင့္ ျမင္ရသလုိ) ျမင္ႏုိင္ၿပီ၊ ခ်ဲ႕ဦးအံ့သမၼာဒိ႒ိသည္ ကံႏွင့္ကံ၏အက်ိဳး ေလာက္ကုိသာ သိျမင္ႏုိင္ေသာ ကမၼႆကတာသမၼာဒိ႒ိ, အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱဟု ႐ုပ္နာမ္တရားကုိ ႐ႈႏုိင္ သိျမင္ႏုိင္ေသာ ၀ိပႆနာ သမၼာဒိ႒ိအျပင္ မဂၢသစၥာ အဆင့္အတန္းသုိ႔ ေရာက္ေသာ မဂၢ သမၼာဒိ႒ိလည္း ရွိေသး၏။
          ထုိသံုးမ်ိဳးတြင္ ေရွ႕ႏွစ္ပါးကုိ မဇိၩမပဋိပဒါအခန္း၌ ျပခဲ့ၿပီ၊ ႐ုပ္ နာမ္ ခႏၶာကုိ အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱဟု ၀ိပႆနာသမၼာဒိ႒ိျဖင့္ ႐ႈဖန္ မ်ားလာေသာ္ ကိေလသာ အေနာက္အက်ဳေတြ စိတ္အစဥ္မွာ ကင္း၍ (၀ိပႆနာသမၼာဒိ႒ိ အျဖစ္မွ အဆင့္အတန္း တုိးတက္ ရင့္သန္ကာ)  မဂ္ဉာဏ္ အျဖစ္သုိ႔  ေရာက္ေသာ  (မဂၢသစၥာတြင္ပါ၀င္ေသာ) မဂၢသမၼာဒိ႒ိ ျဖစ္လာ၏၊ ဤနည္းအားျဖင့္ အဆင့္ အတန္း ျမင့္၍ ရင့္သန္လာေသာ မဂၢင္ရွစ္ပါးသည္ နိဗၺာန္ေရာက္ေၾကာင္း လမ္းေကာင္းလမ္းမွန္အစစ္ ျဖစ္ရကား “မဂၢသစၥာ”ဟု အမည္ရေလသည္။

အနာဂတ္သာသနာေရး အပိုင္း(၅၇) သႏိၲသုခကုိ အတၱလည္း မခံစား

 
သႏိၲသုခကုိ အတၱလည္း မခံစား
တခ်ိဳ႕ကမူ သႏိၲသုခကုိ မွန္းဆ၍ သေဘာေပါက္ၾက၏၊ သုိ႔ေသာ္ “႐ုပ္လည္း မဟုတ္, နာမ္လည္းမဟုတ္၊ ႐ုပ္နာမ္ခ်ဳပ္၍ အႏွစ္ အျမဳေတကဲ့သုိ႔ က်န္ေနေသာ အတၱရွိ၏၊  ထုိအတၱသည္ သႏိၲသုခကုိ ခံစား၏”ဟု ေတြးဆၾက၏၊  တရားေတာ္အလုိ အတၱဆုိေသာ အရာသည္ပင္ မရွိေသာေၾကာင့္ ထုိအေတြးအဆသည္ အေတြးအဆမွ်သာ ျဖစ္၏၊ မခံစားရဘဲ ခ်မ္းသာပံုကုိ ဥပမာတစ္မ်ိဳးျဖင့္ ျပဦးအံ့…
          အလြန္စည္းစိမ္ႀကီးေသာ လူခ်မ္းသာတစ္ေယာက္သည္ တီးၾက မႈတ္ၾက ကခုန္ၾကႏွင့္ ယုယေဖ်ာ္ေျဖသူကေလးမ်ား၏ အလယ္မွာ ထည္ထည္၀ါ၀ါ အိပ္ေပ်ာ္ေန၏၊ ဆင္းရဲသား လယ္သမားကေလး တစ္ေယာက္ကား ေနပူက်ဲေတာက္ သစ္ပင္ေအာက္၌ လယ္ကန္သင္း႐ုိးကုိ ေခါင္းအံုးကာ အိပ္ေပ်ာ္ေနရွာ၏၊  အိပ္ေပ်ာ္ခ်ိန္၌ ထုိႏွစ္ေယာက္လံုးပင္ ဘာမွ် မခံစားၾကရ၊ အိပ္ရာမွ ႏုိးၾကေသာ္ ကုိယ္စီကုိယ္င “အိပ္ရ-ေကာင္းလုိက္တာ”ဟု က်ဴးရင့္ၾက၏၊ ဘာ ေကာင္းသလဲ၊ ေအးၿငိမ္းခ်မ္းသာေသာ အေကာင္းပင္ မဟုတ္ပါေလာ၊ ထုိအေကာင္းကုိ မည္သည့္ အတၱမွ် မခံစားပါ။

အနာဂတ္သာသနာေရး အပိုင္း(၅၆) သုခ ႏွစ္မ်ိဳး



အသခၤတဓာတ္   ကမၼ႒ာန္းေပါက္၍ ရဟႏၲာအျဖစ္သုိ႔  ေရာက္ေနသူ၏သႏၲာန္၌ (သမုဒယသစၥာခန္း၌ ျပအပ္ ခဲ့ေသာ) တဏွာသည္ လံုး၀မရွိေတာ့၊ တဏွာမရွိလွ်င္ ေနာက္ဘ၀ ခႏၶာအသစ္ကုိ မလုိလားေတာ့ေခ်၊ ကံေၾကာင့္ ခႏၶာအသစ္ ျဖစ္ရေသာ္လည္း ထုိကံသည္ သူ႕ခ်ည္းသက္သက္ ခႏၶာအသစ္ျဖစ္ေအာင္ ျပဳစီမံျခင္းငွာ မစြမ္းႏုိင္၊ တဏွာအေဖာ္ ပါမွသာ စီမံႏုိင္သည္၊
ထုိ႔ေၾကာင့္ ရဟႏၲာသႏၲာန္၌ ရွိသမွ် ေကာင္းမႈေတြသည္ (အသီး မသီးေသာ ေလပြင့္မ်ားကဲ့သုိ႔) ေနာင္သံသရာ၀ယ္ ခႏၶာအသီးကုိ မသီးေစႏုိင္ေတာ့ရကား ရဟႏၲာတုိ႔၏ ေနာက္ဆံုး႐ုပ္နာမ္ ခ်ဳပ္သည္ ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ (စုေတသည္ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္) ႐ုပ္နာမ္ခႏၶာအဆက္ မရွိေတာ့ဘဲ အသခၤတဓာတ္သာ တည္ရစ္ေတာ့သည္။ [အသခၤတ= ကံလည္း မျပဳရ, စိတ္ ဥတု အာဟာရလည္း မျပဳရဘဲ + ဓာတု = ေအးၿငိမ္းျခင္းသေဘာကုိ ေဆာင္ေနေသာဓာတ္။]
အရိယာျဖစ္လွ်င္ ျမင္ရၿပီ
ဗုဒၶျမတ္စြာသည္ ထုိအသခၤတဓာတ္ျဖစ္ေသာ နိေရာဓသစၥာကုိ ဗုဒၶျဖစ္ခါနီး၀ယ္ သစၥာ ေလးပါးကုိ မဂ္ဉာဏ္ေလးပါးျဖင့္ ျမင္တုန္းကပင္ ျမင္ခဲ့ရၿပီ၊ ထုိနိေရာဓသစၥာနိဗၺာန္ခ်မ္းသာကုိ ဖလသမာပတ္ ၀င္စားေတာ္မူကာ မၾကာ မၾကာ ခံစားေတာ္မူ၏၊ ပရိနိဗၺာန္စံေတာ္ မူခါနီး၌လည္း စုတိေတာ္ မေရာက္မီ စ်ာန္သမာပတ္ ၀င္စားေတာ္ မူ၏၊ ထုိသုိ႔ မ၀င္စားမီ ထုိဖလသမာပတ္ျဖင့္ နိဗၺာန္ကုိ အာ႐ံုျပဳကာ လြန္စြာခ်မ္းသာေတာ္မူသည္၊ အျခားအရိယာမ်ားလည္း ထုိဖလ သမာပတ္ျဖင့္ မိမိ၏ နိဗၺာန္ကုိ အာ႐ံုျပဳကာ ခ်မ္းသာေတာ္မူႏုိင္ၾကေပသည္။
ဤဆိုက္တြင္ပါ႐ွိေသာ posts မ်ားသၫ္ တျခား ဆိုက္မ်ားမွ ကူးယူ ေဖာ္ျပထားျခင္း ျဖစ္ပါသၫ္။
ထို posts ပိုင္႐ွင္ မ်ား ကို ျကိုတင္ ခၢင္႔ မေတာင္း ပဲ ကူးယူခဲ႔ မိသၫ္ကို ခြင္႔လႊတ္ေပးပါရန္ အထူး ေတာင္းပန္ ပါသည္ ။

Gold price estimated