@font-face { font-family:'MON3 Anonta 1'; src:local('MON3 Anonta 1'),url('http://mmwebfonts.comquas.com/fonts/mon3.ttf'); } body,html,p,code,*,table,td,tr,span,div,a,ul,li,input,textarea{font-family:'MON3 Anonta 1'!important;}
ဤဆိုဒ္သို႔ လာေရာက္ေလ့လာသူမ်ား ႏွင္႔အတူတကြ ၃၁ ဘံုက်င္လည္ၾကကုန္ေသာ ေဝေနမ်ားစြာ သတၱဝါအားလုံး စိတ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္စိတ္ ႏွစ္ျဖစ္ ခ်မ္းသာစြာျဖင့္ မိမိတို႕၏ ခႏၶာဝန္ကို ေက်ပြန္စြာ႐ြက္ေဆာင္ ႏိုင္ပါေစ ။

Tuesday 28 October 2014

ေစတနာအေၾကာင္း

 
 
 
မိမိႏွင့္အတူျဖစ္ၾကေသာ စိတ္ေစတသိက္မ်ားကို ေစ့ေဆာ္ျခင္းသည္ ေစတနာတည္း။ ထုိ႔ေၾကာင့္ “ေစတနာတြက္၊ ေစ့ေဆာ္ခ်က္ႏွင့္”ဟု ဆုိခဲ့သည္။ ထင္ရွားေစဦးအံ့ - အာရုံတစ္ခုကို စိတ္က ယူရာ၌ ဖႆက ထုိအာရုံကို ထိ၏။ ေ၀ဒနာက ခံစား၏။ သညာက မွတ္၏။ ဤသို႔ စသည္ျဖင့္ ေနာက္၌ျပမည့္ ဧကဂၢတာ၊ ဇီ၀ိတိေျႏၵ၊ မနသိကာရတုိ႔လည္း ဆုိင္ရာ တာ၀န္ကို ရြက္ေဆာင္လ်က္ စိတ္ႏွင့္ တစ္ျပိဳင္နက္ျဖစ္ၾကသည္။ ေလာဘ၊ ေဒါသ စေသာ မေကာင္းတရား၊ သဒၶါ၊ သတိစေသာ ေကာင္းေသာ တရားမ်ားလည္း စိတ္ကအာရုံယူရာတြင္ ပါ၀င္ၾကသည္။

ထုိသို႔ ဆုိင္ရာယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္မ်ားႏွင့္အတူ စိ္တ္ အာရုံကိုယူရာ၌ မည္သည့္ ေစတသိက္မွ် ေနာက္ခ်န္၍ မေနရစ္ရ၊ မည္သည့္ ေစတသိက္မွ်လည္း မိမိ တာ၀န္ကို မလစ္လပ္ေစရ။ အားလံုးေစတသိက္မွ်လည္း မိမိ တာ၀န္ကို မလစ္လပ္ေစရ။ အားလံုးေစတသိက္မ်ားသည္ စိတ္ႏွင့္အတူ အာရုံကို ေစ့ေစ့စပ္စပ္ ကပ္ေနသလုိျဖစ္ေအာင္ ယူၾကရ၏။ ထုိသို႔ အာရုံႏွင့္ စိတ္ေစတသိက္တုိ႔ ေစ့စပ္မိေအာင္ ႏူိးေဆာ္ေသာ တရားကား အျခားမဟုတ္၊ ဤေစတနာပင္တည္း။ ထုိ႔ေၾကာင့္ “ ေစတနာတြက္၊ ေစ့ေဆာ္ခ်က္ႏွင့္”ဟု ဆုိခဲ့သည္။

ဧကဂၢတာအေၾကာင္း


တည္ျငိမ္ျခင္း ျငိမ္သက္ျခင္း သေဘာသည္ ဧကဂၢတာတည္း။ ထုိ႔ေၾကာင့္ “ဧကဂၢတၱာ၊ တည္ျငိမ္စြာသား”ဟု ဆုိခဲ့သည္။ ဤ ဧကဂၢတာကို “သမာဓိ” ဟုလည္း ေခၚၾကသည္။ ဧကဂၢတာေခၚေသာ သမာဓိ၏ အစြမ္းေၾကာင့္ စိတ္သည္ အာရုံကို ယူေသာအခါ အာရုံတစ္ခု၌ အေတာ္ၾကာေအာင္ ထပ္ကာထပ္ကာ ယူႏုိင္၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဤသမာဓိကို ေလျငိမ္ရာ၌ ထြန္းထားေသာ မီးေတာက္၏ ျငိမ္သက္ေနပံုကဲ့သို႕ အာရုံတစ္ခု၌ တည္တံ့ေသာ (တည္ၾကည္ေသာ) ျငိမ္သက္ေသာ တရားဟု ဆိုရေပသည္။



ကမၼ႒ာန္းအာရုံ တစ္ခုခုကို ယူေနရာ၌ ထုိအာရုံတစ္ခုအေပၚမွာ ၾကာရွည္စြာ ထပ္၍ထပ္၍ အာရုံျပဳႏုိင္လွ်င္ “သမာဓိရျပီး၊ သမာဓိဓာတ္ခံအားေကာင္းလာျပီ”ဟု ေျပာစမွတ္ျပဳၾက၏။ ထုိသမာဓိ ဓာတ္ခံအားေကာင္းသူသည္ အေနအထုိင္ တည္ၾကည္၏။ အေျပာအဆိုလည္း တည္ၾကည္၏။ သြားလာရာ၌လည္း ဣေျႏၵရ၏။ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံရာ၌လည္း တည့္မတ္၏။ သုိ႔ရာတြင္ စြဲမိစြဲရာ အာရုံကိုကား စြဲလမ္းတတ္ေလသည္။

အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ ကိုယ္က်င့္အဘိဓမၼာစာအုပ္မွ ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။

အဓိေမာကၡအေၾကာင္း


ဆံုးျဖတ္ျခင္းသေဘာသည္ အဓိေမာကၡတည္း။ ကိစၥတစ္ခုုခုကို ျပဳလိုေသာအခါျဖစ္ေစ၊ အာရုံတစ္ခုခုကို အမွားအမွန္ ေ၀ဖန္ေသာ အခါျဖစ္ေစ ဤဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်တတ္ေသာ အဓိေမာကၡသေဘာပါရေပသည္။ သူတစ္ပါးက လိမ္သည္ကို ယံုရာ၌လည္း သဒၶါမဟုတ္၊ ဤ အဓိေမာကၡျဖင့္ အမွားကို ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ျခင္း ျဖစ္သည္။

အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ ကိုယ္က်င့္အဘိဓမၼာစာအုပ္မွ ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။

၀ိစာရအေၾကာင္း

 
 
အာရုံတစ္ခုခုကို အထပ္ထပ္ အလီလီ သံုးသပ္ျခင္း သေဘာသည္ ၀ိစာရတည္း။ ၀ိတက္သည္ အာရုံတစ္ခုသို႔ စိတ္ေရာက္၍ ေနေအာင္ ၾကံစည္ပါေသာ္လည္း ထုိအာရုံအေပၚ၌ ၾကာရွည္စြာမတည္။ အျခားအာရုံကိုလည္း ဆက္လက္ၾကံစည္၏။ ၀ိစာရကား ၀ိတက္အစြမ္းေၾကာင့္ ေရာက္ရွိေနေသာ အာရုံကို ေတာ္ေတာ္ႏွင့္ မလြတ္ေစဘဲ အထပ္ထပ္ ပြတ္တုိက္သကဲ့သို႔ ထုိအာရုံကို ထပ္ကာထပ္ကာ အာရုံျပဳသည္။ ဤသို႔ အထပ္ထပ္ အာရုံျပဳျခင္းကိုပင္ ထုိအာရုံကို သံုးသပ္ပြတ္တုိက္သလို ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ “အလီလီသံုးသပ္၊ ၀ိစာရ မွတ္ေလာ့”ဟု ဆုိခဲ့ေပသည္။


အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ ကိုယ္က်င့္အဘိဓမၼာစာအုပ္မွ ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။

၀ိတက္အေၾကာင္း

 
 
ၾကံစည္ျခင္းသေဘာသည္ ၀ိတက္တည္း။ ထုိ႔ေၾကာင့္ “ထုိထိုၾကံစည္၊ ၀ိတက္မည္ရွင့္”ဟု ဆုိခဲ့သည္။ ဤၾကံစည္ျခင္းကို “စိတ္ကူးျခင္း=စဥ္းစားျခင္း”ဟုလည္း ေခၚၾကသည္။ ဤ၀ိတက္သည္ ကာမ၀ိတက္၊ ဗ်ာပါဒ၀ိတက္၊ ၀ိဟိ ံသာ၀ိတက္ဟု မေကာင္း၀ိတက္ ၃-မ်ိဳး၊ ေနကၡမၼ၀ိတက္၊ အဗ်ာပါဒ၀ိတက္၊ အ၀ိဟိ ံသာ၀ိတက္ ဟု အေကာင္း ၀ိတက္ ၃-မ်ိဳးအားျဖင့္ ၆-မ်ိဳးျပား၏။

ကာမႏွင့္ ေနကၡမၼ၀ိတက္

ရူပါရုံ သဒၵါရုံ စေသာ ကာမဂုဏ္အေၾကာင္းအရာ ကာမဂုဏ္အမူကိစၥတုိ႔ကို ၾကံစည္ စိတ္ကူးျခင္း။ ပစၥည္းဥစၥာ ရွာေဖြမူကို ၾကံစည္စိတ္ကူးျခင္း စေသာ ေလာဘႏွင့္ မကင္းေသာ ၾကံစည္စိတ္ကူးျခင္း “ကာမ၀ိတက္”ဟု ေခၚသည္။ ေတာထြက္ဖုိ႔၊ ရေသ့ရဟန္းျပဳဖုိ႔၊ လွဴဒါန္းဖုိ႔၊ ဥပုသ္သီလ ေဆာက္တည္ေနဖုိ႔၊ တရားအားထုတ္ဖုိ႔စေသာ ေလာဘတဏွာမွ လြတ္ကင္းေသာ ၾကံစည္ျခင္းကို “ေနကၡမၼ၀ိတက္”ဟု ေခၚသည္။
ဤဆိုက္တြင္ပါ႐ွိေသာ posts မ်ားသၫ္ တျခား ဆိုက္မ်ားမွ ကူးယူ ေဖာ္ျပထားျခင္း ျဖစ္ပါသၫ္။
ထို posts ပိုင္႐ွင္ မ်ား ကို ျကိုတင္ ခၢင္႔ မေတာင္း ပဲ ကူးယူခဲ႔ မိသၫ္ကို ခြင္႔လႊတ္ေပးပါရန္ အထူး ေတာင္းပန္ ပါသည္ ။

Gold price estimated