@font-face { font-family:'MON3 Anonta 1'; src:local('MON3 Anonta 1'),url('http://mmwebfonts.comquas.com/fonts/mon3.ttf'); } body,html,p,code,*,table,td,tr,span,div,a,ul,li,input,textarea{font-family:'MON3 Anonta 1'!important;}
ဤဆိုဒ္သို႔ လာေရာက္ေလ့လာသူမ်ား ႏွင္႔အတူတကြ ၃၁ ဘံုက်င္လည္ၾကကုန္ေသာ ေဝေနမ်ားစြာ သတၱဝါအားလုံး စိတ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္စိတ္ ႏွစ္ျဖစ္ ခ်မ္းသာစြာျဖင့္ မိမိတို႕၏ ခႏၶာဝန္ကို ေက်ပြန္စြာ႐ြက္ေဆာင္ ႏိုင္ပါေစ ။

Friday 10 January 2014

အသံမထြက္ပဲ ႏႈတ္ခမ္းလႈပ္ရံု ေလသံေလာက္ေလးနဲ႔ ေပးလို႔ရပါသလားဘုရား


ေမး။           ။          ဆရာေတာ္ဘုရား တပည့္ေတာ္အခု တရားစာအုပ္ေတြဖတ္ၿပီး လက္ေတြ႕လိုက္နာက်င့္သံုးႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနပါတယ္ဘုရား။ အဲဒီမွာ အခက္အခဲရွိတာတစ္ခုက အမွ်ေ၀ျခင္းပါပဲဘုရား။ လမ္းသြားရင္း အမွ်ေ၀ခ်င္တယ္။ ကိုယ္ျပဳခဲ့တဲ့ကုသိုလ္ေတြကို အဲပတ္၀န္းက်င္မွာရွိတဲ့
လမ္းေစာင့္နတ္၊ ၿမိဳ႕ေစာင့္နတ္အစရွိသျဖင့္ အမွ်ေ၀ခ်င္လို႔ပါဘုရား။

ခက္တာက အမွ်ကို အက်ယ္ႀကီးလူၾကားေအာင္ေအာ္ရြတ္လို႔ကလည္းမရ။ လူၾကားသူၾကားထဲမွာ အထူးအဆန္းႀကီးလိုျဖစ္ေနၿပီး ရွက္လည္းရွက္လို႔ပါဘုရား။ေလသံတိုးတိုးေလးနဲ႔ အမွ်အမွ်လို႔ရြတ္ရင္ေကာ
သူတုိ႔ၾကားပါမလားဘုရား။ သူတို႔ကိုယ့္ကုသိုလ္ကို သာဓုေခၚႏိုင္ပါလားဘုရား။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္
စိတ္ထဲကေနပဲရည္စူးၿပီး စိတ္ထဲကေနရြတ္ရင္ ရပါသလားဘုရား။ ဒါမွမဟုတ္ အသံမထြက္ပဲ ႏႈတ္ခမ္းလႈပ္ရံု ေလသံေလာက္ေလးနဲ႔ ေပးလို႔ရပါသလားဘုရား။

မွန္မွန္ကန္ကန္ ေရာင့္ရဲတတ္ၾကပါမွ


အသက္ ၇၀-ဝန္းက်င္ရွိ ကၽြန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြ တစ္ေယာက္သည္ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္သို့ ေရာက္လာပါသည္။
သူသည္ ေက်ာင္းသားဘဝက စ၍ ႏိုင္ငံေရးႏွင့္ ႏိုင္ငံေရး စာေပကိုသာ ထက္သန္သူ ျဖစ္ပါသည္။ သို့ေသာ္ ဗုုုုဒၶဘာသာ အယူဝါဒႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ကား ေလ့လာမႈ အလြန္ အားနည္းပါသည္။ မိဘမ်ားက ဗုဒၶဘာသာဝင္မ်ား ျဖစ္ႀက၍သာ မိရိုးဖလာ ဗုဒၵဘာသာဝင္ အမည္ ခံခဲ့သူ ျဖစ္ပါသည္။     
                       
ေထြရာေလးပါး ေျပာဆို ႀကရာတြင္ ျမန္မာ ႏိုင္ငံ တိုးတက္သင့္ သေလာက္ မတိုးတက္သည္မွာ ဗုဒၶဘာသာ အယူဝါဒ ေႀကာင့္မ်ားလားဟု ေဝဖန္ပါသည္။ အဘယ္ေႀကာင့္ ဤသို့ ေျပာရသနည္းဟု ေမးႀကည့္ရာ “ေရာင့္ရဲရမည္”ဆိုသည့္ အယူအဆ ႀကီးက ဟန္ ့တားရာ ေရာက္ေနသလားဟု ထင္ျမင္မိေႀကာင္း
ေျပာျပပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က “ေရာင့္ရဲျခင္း”၏ အဓိပၸာယ္ကို မွန္မွန္ ကန္ကန္ နားမလည္ႀကဘဲ
ျဖစ္ေနႀကေႀကာင္း၊ ၃၈-ျဖာ မဂၤလာ တရားေတာ္၏ နံပါတ္ ၂၀-ေျမာက္မွာ ပါေသာ“သႏၱဳ႒ိစ ကတညဳ တာ”ဆိုေသာ “ရသမွ်ႏွင့္ မွ်တေရာင့္ရဲ လြယ္ႏိုင္ရမည္”ဆိုသည္ကို က်က်နန ရွင္းျပလုိက္သည့္ အခါမွ သူ မွားသြားေႀကာင္း ဝန္ခံသြားပါသည္။
                             

ဝႏၵနာ ပဏာမ အာသီသဂါထာ


စစ္ကိုင္းတိုင္း စစ္ကိုင္းျမိဳ႔ မဟာသုေဗာဓာရံုေက်ာင္းတိုက္ တိုက္အုပ္ဆရာေတာ္
ဆရာေတာ္ ဦးနႏၵမာလာဘိဝံသ
တရားပြဲမစတင္မီ မဟာကရုဏာရွင္ ဘုရားရွင္အား အျမဲတမ္းရွိခိုးေလ့ရွိေသာ
                                     ဝႏၵနာ ပဏာမ အာသီသဂါထာ                                      
ေယာ ကပၸေကာဋီဟိပိ အပၸေမယ်ံ၊ ကာလံ ကေရာေႏၲာ အတိဒုကၠရာနိ။
                 ေခဒံ ကေရာ ေလာကဟိတာယ နာေထာ၊ နေမာ မဟာကာရုဏိကႆ တႆ။
                                                             
              ေယာ နာေထာ-ေဝေနယ်မ်ားစြာ သတၱဝါ၏ ခ်မ္းသာစီးပြား လိုလားေတာင့္တ ဂုဏ္ေပါင္းခသျဖင့္ နာထမည္ျငား အၾကင္ရွႈင္ေတာ္ျမတ္ဘုရားသည္။
              ကပၸေကာဋီဟိပိ-ကုုေဋကမၻာ အေရအတြက္သခ်ၤာတို႔ျဖင့္ေသာ္လည္း၊
              အပၸေမယ်ံ-ေရတြက္တိုင္းတာ ေဖာ္ျပျခင္းငွါ မစြမ္းႏိုင္ပါေသာ၊
              ကာလံ-ေလးအသေခ်ၤ သိန္းေနကမၻာ ရွည္ၾကာေသာ ကာလပတ္လံုး၊
              ေလာကဟိတာယ-သတၱေလာက၏ အက်ိဳးစီးပြားအလို႔ငွါ၊
              အတိဒုကၠရာနိ-ဥစၥာအသက္ ေျခလက္အဂၤါ ေမတၱာႀကီးမား သမီးသားႏွင့္ သက္ထားဇနီး စြန္႔ျခင္းႀကီးဟု ၾကက္သည္းထဖြယ္ ငါးသြယ္အစု အလြန္ခဲယဥ္းေသာအမႈတို႔ကို၊
              ကေရာေႏၲာ-ဘုရားျဖစ္ရန္ ရည္သန္ႀကိဳးကုတ္ အားထုတ္ေတာ္မူရသည္ျဖစ္၍၊
              ေခဒံ-လက္ေျခမ်က္လံုး အသက္ဆံုးလ်က္ ႏွလံုးစိတ္ဝမ္း ကိုယ္ေတာ္၏ ပင္ပန္းျခင္းသို႔၊
              ကေတာ-ဘဝအတန္တန္ ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ေရာက္ေတာ္မူခဲ့ရရွာေလျပီ၊
              မဟာကာရုဏိကႆ-သတၱဝါအမ်ား ရင္ဝယ္သားကဲ့သို႔ သနားခ်စ္ခင္ မဟာကရုဏာရွင္ ျဖစ္ေတာ္မူေသာ၊
              တႆ နာထႆ-ေဝေနယ်မ်ားစြာ သတၱဝါ၏ ခ်မ္းသာစီးပြား လိုလားေတာင့္တ ဂုဏ္ေပါင္းခသည့္ နာထမည္ျငား ထိုရွင္ေတာ္ျမတ္ဘုရားအား၊
              နေမာ-ရိုေသေပ်ာင္းေပ်ာ့ မာန္ကိုေလ်ာ့၍ ကန္ေတာ့ရိုက်ိဳး ရွိခိုးျခင္းသည္၊
              အတၳဳ-ဘဝတု-စင္စစ္မေသြ ျဖစ္ပါေစသတည္း။

အေသာကေက်ာက္တိုင္မ်ား


ကမၻာ့သမိုင္းတြင္ ထင္ရွားေသာ အေသာကမင္းႀကီး(ေခၚ) သီရိဓမၼာေသာကမင္းႀကီးသည္ ဗုဒၶဘာသာကို အထူးယံုၾကည္သက္ဝင္သူ ျဖစ္သည္။ အထူးကိုးကြယ္ ဆည္းကပ္သူလည္း ျဖစ္သည္။ သူသည္ ဗုဒၶသာသနာထြန္းကားေရးအတြက္ အမွတ္အသားအျဖစ္ အိႏၵိယျပည္၌ ေက်ာက္တိုင္ႀကီး ၄-တိုင္ စိုက္ထူထားခဲ့သည္။
အေသာကမင္းႀကီးသည္ ေကာလိယတိုင္း ရြာမရြာအနီးတြင္ ေက်ာက္တိုင္ႀကီးတခု စိုက္ထူခ့ဲသည္။
ထိုေက်ာက္တိုင္ထိပ္ေပၚတြင္ နြားလားဥသဘရုပ္ကို အထြတ္တင္ထားသည္။
အဓိပၸါယ္မွာ "ငါသည္ တိုင္းျပည္ႏွင့္ သာသနာအတြက္ နြားက့ဲသို့ သည္းခံ၍ ရုန္းကန္ေတာ့မည္"ဆိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ စိုက္ထူျခင္းျဖစ္သည္။

ထို့ျပင္ အေသာကမင္းႀကီးသည္ ဗုဒၶဘုရားရွင္ ဖြားျမင္ေတာ္မူရာ လုမၺိနီတြင္လည္း ေက်ာက္တိုင္ စိုက္ထူခ့ဲသည္။ ထိုေက်ာက္တိုင္၏ ထိပ္ေပၚတြင္ သိေႏၶာျမင္းရုပ္ကို အထြတ္တင္ထားသည္။ "ငါသည္ သာသနာႏွင့္ လူသားတို့အတြက္ ျမင္းက့ဲသို့ လ်င္ျမန္သြက္လက္စြာ ေဆာင္ရြက္မည္"ဟူေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ျမင္းရုပ္ကို ထားရွိျခင္း ျဖစ္သည္။

ထို့ျပင္ အေသာကမင္းႀကီးသည္ သကၤႆ ျမိဳ့တံခါးဝတြင္ ေက်ာက္တိုင္တခု စိုက္ခ့ဲျပန္သည္။ သကၤႆ ျမိဳ့သည္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ အဘိဓမၼာတရား ေဟာၾကားျပီးေနာက္ တာဝတႎသာမွ ဆင္းသက္ရာေနရာ ျဖစ္သည္။ ထိုေက်ာက္တိုင္ထိပ္တြင္ ဆင္ရုပ္ကို အထြတ္တင္ထားသည္။ "ငါသည္ တိုင္းျပည္ႏွင့္ သာသနာေတာ္အတြက္ ဆင္က့ဲသို့ ခြန္အားအျပည့္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္မည္"ဟူေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဆင္ရုပ္ကို ထားရွိျခင္းျဖစ္သည္။

ထို့ျပင္ အေသာကမင္းႀကီးသည္ ဗာရာဏသီ မိဂဒါဝုန္တြင္ ေက်ာက္တိုင္ႀကီးတတိုင္ စိုက္ထူထားျပန္သည္။ မိဂဒါဝုန္မွာ ဗုဒၶဘုရားရွင္က ပဥၥဝဂၢီငါးဦးကို ပထမဦးဆံုးေသာ တရားေတာ္ျဖစ္သည့္ ဓမၼစၾကာတရားေတာ္ကို ေဟာ္ေတာ္မူေသာေနရာ ျဖစ္သည္။ ထိုေက်ာက္တိုင္ထိပ္တြင္ကား သီဟရာဇာ ျခေသၤ့ရုပ္ အထြတ္တင္ထားသည္။ "ငါသည္ တိုင္းက်ိဳးျပည္က်ိဳး သာသနာအက်ိဳး သယ္ပိုးရာ၌၄င္း၊ တိုင္းျပည္အႏၲရာယ္ သာသနာ့အႏၲရာယ္ အသြယ္သြယ္ကို ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ရာ၌၄င္း၊ ျခေသၤ့က့ဲသို့ သတၱိရွိရွိ ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္မည္"ဟူေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ျခေသၤ့ရုပ္ကို ထားရွိျခင္းျဖစ္သည္။

ရွင္မဟာသီလဝံသ ဆံုးမစာ


၁။ ငါကားသည္စာ၊ သည္ဂါထာကို
ျမဲစြာၾကပ္မတ္၊ ဆရာအပ္ေသာ္
တတ္လွေစခ်င္၊ ငါ့ကိုသင္ဟု
ထိပ္တြင္လည္းရြက္
လ်င္လ်င္ရေအာင္ ႀကိဳးစားက်က္။

၂။ အခ်ိန္တန္၍၊ စာအံဆိုလွ်င္
မရႊင္မ်က္ႏွာ၊ မသာမခ်ိဳ
ထိုထိုအၾကံ၊ ႀကီးစြာဖန္၍
မအံတခါ၊ အံတခါႏွင့္
မ်က္ႏွာတပါး၊ စာတျခားလည္း
စကားေျပာေဟာ၊ တေသာေသာသည္
ရယ္ေမာ၍လည္း မေနနဲ႔။

၃။ မျပတ္အသံ၊ တညံညံသည္
စာအံစာဖတ္၊ ၾကပ္ၾကပ္ျမဲျမဲ
သည္လည္း ညသတ္၊ ျပတ္ျပတ္သားသား
စကားဆိုေထြ ပီလွေစ။

၄။ သင္ပုန္းထန္းရြက္၊ ေပထက္စီကာ
ေရးေသာခါလည္း
အကၡရာကို၊ ေသခ်ာလွေစ
စာလံုးကိုလည္း လွလွေစ။

                                  ရွင္မဟာသီလဝံသ

ခက္ဆစ္အဖြင့္--
၁။ ဂါထာ=ဆန္းက်မ္းတြင္ ျပဆိုထားသည့္ စည္းကမ္းတို႔ႏွင့္အညီ ေရးစပ္ထားေသာ ပါဠိအစီအကံုး။
၂။ လ်င္လ်င္=ျမန္ျမန္။
၃။ စာအံ=စာကို ႏႈတ္တက္ရေအာင္ အေခါက္ေခါက္ ဆိုသည္။
၄။ ေသာေသာ=ဆူဆူညံညံ။
၅။ ၾကပ္ၾကပ္=ျမဲျမံစြာ၊ အျမဲအစြဲ၊ အခိုင္အမာ။
၆။ သင္ပုန္း=စာေရးႏိုင္ေအာင္ ပ်ဥ္ျပားကို ေဆးသုတ္၍ျဖစ္ေစ၊ အနက္ေရာင္ ေက်ာက္ခ်ပ္ (အသြင္ေျပာင္း ေက်ာက္တမ်ိဳး) ကို ျဖစ္ေစ ျပဳလုပ္ထားေသာ အခ်ပ္။
၇။ ထန္းရြက္=စာ သို႔မဟုတ္-အမွတ္အသား တစံုတရာ ေရးသားရန္ ျဖတ္ညႇိျပဳျပင္ထားေသာ ထန္းပင္၏ အရြက္။
၈။ ေပရြက္=စာ သို႔မဟုတ္ အမွတ္အသား တစံုတရာ ေရးသားရန္ ျဖတ္ညႇိျပဳျပင္ထားေသာ ေပပင္၏ အရြက္။

ရွင္မဟာရ႒သာရ ဆံုးမစာ


၁။ ဟုတ္ေသာအၾကံ၊ မွန္ေသာအက်င့္
သင့္ေသာအယူ၊ ျဖဴေသာႏွလံုး
သူေတာ္ထံုးကို
စြဲသံုးေသာေထြ၊ မွန္လွေစ။

၂။ က်ိဳးေၾကာင္းစကား၊ ေျပာဆိုျငားေသာ္
လ်င္လ်ားေဆြးေႏြး၊ ဆိုေရးလိမၼာ
ပညာရွိအား၊ ကိုယ္တိုင္သြား၍
စကားလိုက္ေလ်ာ၊ စစေျပာ၍
ႏွီးေႏွာေလ။

၃။ ငါ၏စိတ္တြင္
ထင္၏မလြဲ၊ လိပ္ခဲတည္းလည္း
ဟုတ္တည္းဧကန္၊ အားမသန္ႏွင့္
မွန္သည္တေစ၊ မရွိေခ်။

၄။ မွတ္ဖြယ္မွတ္ရာ၊ ထိုထိုစာကို
ရွာ၍မျပတ္၊ အိမ္တြင္ဖတ္။

၅။ ဖတ္ျပန္ေသာ္ကား၊ ဖတ္ဖန္မ်ားက
သားမယားပင္
သိျမင္ကင္းကြာ၊ မလိမၼာလည္း
စာေပစကား၊ ေန႔တိုင္းၾကားက
ထူးျခားလိမၼာ၊ ရွိသည္သာတည့္။

၆။ ရင္ဝယ္ျဖစ္ျငား၊ ေမြးသည့္သားကို
မယ္ဘြားမိခင္၊ ဆံုးမသင္သို႔
အၾကင္ဆရာ၊ တို႔သူငါကို
လိမၼာေစေၾကာင္း၊ ေကာင္းပါေစလို
ဆိုပါသမွ်၊ ၾသဝါဒကို
နားမွ်မေထာင္၊ မၾကားေယာင္သို႔
ေမာင္တို႔ျပဳက၊ ယခုပစၥဳပၸန္
ေနာင္သံသရာ၊ ဆက္မ်ားစြာ၌
ခ်မ္းသာမည္ေရး၊ အလြန္ေဝးသည္
ေသေဘးမလြဲ၊ ဝဋ္ဆင္းရဲမွ
ေရႊခဲဘယ့္ႏွယ္၊ အသြယ္သြယ္ကို
လႊဲဖယ္ၾကံစည္၊ လြတ္ပါမည္။

                                     ရွင္မဟာရ႒သာရ


ခက္ဆစ္အဖြင့္---
၁။ ထံုး=လိုက္နာ စံျပဳစရာနည္းလမ္း၊ အစဥ္အလာ။
၂။ လ်င္လ်ား=အလ်င္အျမန္။
၃။ ႏွီးေႏွာ=ေဆြးေႏြးသည္။ တိုင္ပင္သည္။
၄။ လိပ္ခဲတည္းလည္း=စြဲမိစြဲရာကို မလႊတ္ပဲ တြယ္တာေသာအားျဖင့္။
၅။ ဟုတ္တည္း=ဟုတ္သည္၊ မွန္သည္။
၆။ ဧကန္=အမွန္။
၇။ တေစ=အျမဲ။
၈။ ၾသဝါဒ=ဆံုးမစကား။
၉။ ပစၥဳပၸန္=ယခု၊ မ်က္ေမွာက္။
၁၀။ သံသရာ=အဖန္တလဲလဲ မျပတ္ က်င္လည္ရာ ဘဝအစဥ္။
၁၁။ ဝဋ္=ျပဳမိခဲ့ေသာ မေကာင္းမႈ အက်ိဳးကို ခံစားရျခင္း။
၁၂။ ေရႊခဲ=ေရႊတံုး ေရႊခဲကဲ့သို႔ ျမတ္ႏိုးဖြယ္ေသာသား။

အမရပူရျမိဳ႔ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မဟာဂႏၶာရံု ဆရာေတာ္ အရွင္ဇနကာဘိဝံသ-၏ ၾသဝါဒကထာ


(၁)။ သဗၺညဳတဉာဏ္ေတာ္၏ အစြမ္းသံုးပါး-၁။ သိရန္မွန္က, မက်န္ရေအာင္, လံုးဝစံုလင္, အကုန္ျမင္, သဗၺဥ္ဉာဏ္ေတာ္ အစြမ္းတည္း။
၂။ သိသည့္တရား, မ်ားအျပား၌, ေဟာထားစဖြယ္, နည္းသြယ္သြယ္ကို, ျခယ္လွယ္စံုလင္, အကုန္ျမင္, သဗၺဥ္ဉာဏ္ေတာ္ အစြမ္းတည္း။
၃။ ကၽြတ္ထိုက္ၾကေပ, မ်ားေဝေန၏, ဣေျႏၵစရိုက္, သူ႔အႀကိဳက္ကို, ႏႈိက္ခၽြတ္စံုလင္, အကုန္ျမင္, သဗၺဥ္ဉာဏ္ေတာ္ အစြမ္းတည္း။
၄။ ဉာဏ္ေတာ္စြမ္းပကား, ဤသံုးပါးေၾကာင့္, အမ်ားေဝေန, ကၽြတ္လြတ္ေစဖို႔, မေနမနား, သက္ေတာ္အားျဖင့္, ႀကီးမားေလဘိ, ရွစ္ဆယ္ျပည့္၍, ပရိနိဗၺာန္, စံသည့္တိုင္ေအာင္, သယ္ယူေဆာင္, ဘုန္းေခါင္ ငါတို႔ ဘုရားတည္း။

(ဘုရားရွင္ ပြင့္ေတာ္မူရျခင္း၏ ရလာဘ္)
ဘုရားရွင္ေတာ္, မပြင့္ေပၚလွ်င္, လူေတာ္အမ်ား, စိတ္ေကာင္းထားလည္း, ဤကားကုသိုလ္, အကုိသလ္ႏွင့္, ထိုထိုဘံုဘဝ, မသိရ, မ်ားလွ အျပစ္ေတြ။
ဘုရားရွင္ေတာ္, ပြင့္ထြန္းေပၚ၍, ေဟာေဖာ္ညႊန္ၾကား, ျမတ္တရားေၾကာင့္, ဤကားကုသုိလ္, အကုသိုလ္ႏွင့္, ထိုထိုဘံုဘဝ, သိၾကရ, မ်ားလွ ေက်းဇူးေတြ။
ေက်းဇူးေတာ္ရင္, ဘုရားရွင္ကို, ေန႔စဥ္မျပတ္, ေက်းဇူးဆပ္ဖို႔, အျမတ္ရတနာ, သာသနာ၏, ႏွစ္ျဖာဝန္ထမ္း, လြန္ႀကိဳးပမ္း, လူစြမ္း ျပၾကေစ။

ငရဲရွိတယ္, တိစၧာန္ရွိတယ္, ျပိတၱာရွိတယ္, လူနံု လူမြဲ လူဆင္းရဲ ရွိတယ္, ေသရဦးမယ္ သတိထား။

သံေဝဂဝတၳဳ ရွစ္ပါး
အမိဝမ္းေခါင္း, ဆယ္လေညာင္းမွ်, ေအာင္းခဲ့ရေခ်, တည္သေႏၶႏွင့္, လူ႔ေျပလူ႔ရြာ, ေရာက္ျပန္ပါလည္း, အို နာ ေသေရး, ဒုကၡေဘးေၾကာင့္, စိတ္ေအးကိုယ္ခိုင္, မေနႏိုင္ခဲ့, ဆိုင္ဆိုင္ဒုကၡ, ခံျပီးမွလည္း, မ်ားလွပါယ္ရြာ, ေရာက္ၾကရွာ၏။
အတီတာေရွး, ဤဝဋ္ေဘးႏွင့္, ေနာင္ေရး နာဂါတ္, ဒုကၡထပ္လိမ့္, မျပတ္ခုခါ, ျဖစ္တံုးမွာလည္း, အစာရွာရ, ထိုဒုကၡေၾကာင့္, ေန႔ညမဟူ, ကိုယ္စိတ္ပူ၍, သူသူငါငါ, မသက္သာသည္, ရွစ္ျဖာသံေဝ ရေၾကာင္းတည္း။

မီး ၁၁-ပါး
သူသူငါငါ, ျဖစ္ေလရာဝယ္, ဦးစြာႀကိဳဆီး, ဇာတိမီးက, အျပီးပံုေသ, ေလာင္ျမိဳက္ေလ၏။
မေသြတစ္သီး, ဇရာမီးလည္း, အျပီးေနာက္မွာ, ကပ္လ်က္ပါ၏။
မကြာေစရ, မရဏဟု, တစ္ဘဝဖ်က္ဆီး, ေလာင္သည့္မီးလည္း, ျငီးျငီးေျပာင္ေျပာင္, အျမဲေလာင္၏။
ေလာင္ပံုေလာင္အား, မထင္ရွားပဲ, ႏုထြားျပိဳျမစ္, အရြယ္ျဖစ္ေသာ္, အခ်စ္ရာဂ, မီးေတြထ၍, ေဒါသထန္ျပင္း, ေမာဟညႇဥ္း၏။
မကင္းႏိုင္ေအာင္, ထို႔ေနာက္ေနာင္လည္း, ေတာက္ေလာင္ဖိစီး, ေသာကမီးေၾကာင့္, ဝမ္းနည္းဖြယ္ေတြ, အေထြေထြႏွင့္, ပရိေဒဝ, ငိုေၾကြးၾကဖို႔, ဒုကၡလည္းထပ္, ေဒါမနသ္ႏွင့္, ဆက္စပ္မကြာ, ဥပါယာသ, လြန္ျပင္းပ်၍, သက္မွ်မရွဴ, တက္ေအာင္ပူသည္,---ဆူဆူဆယ့္တစ္ မီးေတာက္တည္း။

အနိစၥ, ဒုကၡ, အနတၱ, လကၡဏာေရး ၃-ပါး
အိုအိုလူမ်ား, သတိထားေလာ့, သြားဆဲကာလ, ခါသမယဝယ္, ပထမေျခလွမ္း, ရုပ္နာမ္တန္းတို႔, လွမ္း ဒုတိယ, မေရာက္ၾကဘူး၊
ဒုတိယလွမ္း, ရုပ္နာမ္တန္းလည္း, လွမ္း တတိယ, မေရာက္ၾကပင္၊
တစ္လွမ္းတြင္လည္း, ေျမႇာက္စဥ္တစ္မ်ိဳး, ေရွ႔တိုးတစ္ဖံု, လြန္ပံုတစ္ဝ, ေအာက္ခ်တစ္ခင္း, ထိျခင္းတေလြ႔, ဖိနင္းေစ့ေအာင္, တေရြ႔ေရြ႔ျမန္း, အခန္းခန္း၌, ေျခလွမ္းပိုင္းျခား, စိတ္ေျခာက္ပါးဝယ္, သြယ္သြယ္နာမ္တန္း, ရုပ္အတန္းတို႔, ႏွမ္းအိုးခင္းထက္, ႏွမ္းေတြက်က္သို႔, ျဖစ္ပ်က္ေနရ, အနိစၥသည္, ဒုကၡ-အနတၱခ်ည္းသာတည္း။

ဆရာေတာ့္ အဓိ႒ာန္
ဗုဒၶျမတ္စြာ ေလာင္းလ်ာတုန္းက, ေနာက္ဆံုးအထိ ပါရမီ။
လူနတ္မ်ားစြာ ခ်မ္းသာေရးမို႔, အသက္ေပးလို႔ ျဖည့္ခဲ့သည္။
ဗုဒၶျမတ္စြာ ဘာသာအတြက္မို႔, ငါပါအသက္ ဆံုးေစမည္။
ေနာက္မဆုတ္ေပါင္ ခုလိုေတြးလို႔, ကုသိုလ္ေရးမို႔ ႀကိဳးစားမည္။
( ဒို႔လဲ ႀကိဳးစားမည္ )
ဤဆိုက္တြင္ပါ႐ွိေသာ posts မ်ားသၫ္ တျခား ဆိုက္မ်ားမွ ကူးယူ ေဖာ္ျပထားျခင္း ျဖစ္ပါသၫ္။
ထို posts ပိုင္႐ွင္ မ်ား ကို ျကိုတင္ ခၢင္႔ မေတာင္း ပဲ ကူးယူခဲ႔ မိသၫ္ကို ခြင္႔လႊတ္ေပးပါရန္ အထူး ေတာင္းပန္ ပါသည္ ။

Gold price estimated