@font-face { font-family:'MON3 Anonta 1'; src:local('MON3 Anonta 1'),url('http://mmwebfonts.comquas.com/fonts/mon3.ttf'); } body,html,p,code,*,table,td,tr,span,div,a,ul,li,input,textarea{font-family:'MON3 Anonta 1'!important;}
ဤဆိုဒ္သို႔ လာေရာက္ေလ့လာသူမ်ား ႏွင္႔အတူတကြ ၃၁ ဘံုက်င္လည္ၾကကုန္ေသာ ေဝေနမ်ားစြာ သတၱဝါအားလုံး စိတ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္ဆင္းရဲျခင္းကင္းပါေစ ကိုယ္စိတ္ ႏွစ္ျဖစ္ ခ်မ္းသာစြာျဖင့္ မိမိတို႕၏ ခႏၶာဝန္ကို ေက်ပြန္စြာ႐ြက္ေဆာင္ ႏိုင္ပါေစ ။

Friday 5 December 2014

ဖႆ အေၾကာင္း (ကိုယ္က်င့္အဘိဓမၼာ - ၃၂)


"စိတ္ေကာင္း စိတ္ဆိုး ၂ မ်ိဳးလံုး၌ ပါ၀င္ေသာ ေစတသိက္မ်ား"

၁။ ဖႆ         ၂။ ေ၀ဒနာ
၃။ သညာ        ၄။ ေစတနာ
၅။ ဧကဂၢတာ     ၆။ ဇီ၀ိတိေျႏၵ
၇။ မနသိကာရ   ၈။ ၀ိတက္  
၉။ ၀ိစာရ        ၁၀။ အဓိေမာကၡ
၁၁။ ၀ီရိယ       ၁၂။ ပီတိ
၁၃။ ဆႏၵ
ေဆာင္။ ။ေတြ႕ထိ - တရား၊ ဖႆ ထားေလာ့၊ ခံစား - ေ၀ဒနာ၊ မွတ္ - သညာ၊ ေစတနာတြက္၊ ေစ့ေဆာ္ခ်က္ႏွင့္၊ ဧကဂၢတာ၊ တည္ျငိမ္စြာသား၊ မကြာနာမ္သက္၊ ဇီ၀ိန္ဆက္၍၊ မပ်က္မျပဳန္း၊ ႏွလံုးသြင္းကို၊ မနသိ ဆုိ၏၊ ထုိထုိၾကံစည္၊ ၀ိတက္မည္ရွင့္၊ အလီလီသံုးသပ္၊ ၀ိစာရ မွတ္ေလာ့၊ ဆံုးျဖတ္ဓိေမာက္၊ ရဲစြမ္းေရာက္က၊ ၀ီရီယဟု၊ အားရႏွစ္သက္၊ ပီတိဆက္၍၊ သက္သက္အာရုံ၊ ျပဳလိုရုံမွ်၊ ဆႏၵသေဘာ၊ ေကာင္း - ဆုိးေရာသည္၊ မွတ္ေလာ့တစ္ဆယ့္သံုးပါးတည္။
"ဖႆအေၾကာင္း"

အာရုံကို ေတြ႕ထိျခင္းသေဘာသည္ ဖႆတည္း။ ထုိ႔ေၾကာင့္ “ေတြ႕ထိတရား၊ ဖႆ ထားေလာ့”ဟု ဆုိခဲ့ေပသည္။ “ေတြ႕ထိ” ဟူရာ၌ ကိုယ္ထိ လက္ထိမ်ိဳး၊ ပစၥည္း တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု တုိက္မိေသာ အထိမ်ိဳးမဟုတ္။ စိတ္ႏွင့္အာရုံ ေတြ႕ၾကံဳေသာအခါ ဓာတ္ခိုက္ျခင္းသာတည္း။ ထုိဓာတ္ခိုက္ ဓာတ္ထိ ဓာတ္ေတြ႕မ်ိဳးသည္ အခ်ိဳ႕အရာ၌ ကိုယ္ထိ လက္ေရာက္ ေတြ႕ထိရ သေလာက္ပင္ ထင္ရွား၏။
ခ်ဲ႕ဦးအံ့ - နာလန္ထစ လူတစ္ေယာက္သည္ သူတစ္ပါးတုိ႔ သံပရာသီးစားသည္ကိုျမင္ရလွ်င္ သြားရည္က်တတ္၏။ ေၾကာက္တတ္ေသာသူသည္ သူတစ္ပါးတုိ႔ သတ္ပုတ္ေနၾကသည္ကို ျမင္လွ်င္ ေၾကာက္ဒူးတုန္ေနတတ္၏။ အရြယ္ေရာက္ခါစ မိန္းကေလးမ်ားသည္ မိမိႏွင့္ အရြယ္တူ ဂုဏ္တူ ေယာက္်ားကေလး၏ အဆင္းအသံကို ၾကားရေသာအခါ ရင္တြင္း၌ တစ္မ်ိဳးတစ္မည္ ျဖစ္တတ္၏။ ေယာက္်ားကေလးမ်ားလည္း ဤနည္းျဖစ္တတ္ၾက၏။ ဤသို႔ျဖစ္ရာ၌ စိတ္သည္ သံပရာသီးစသည္တုိ႔ႏွင့္ ဓာတ္ေတြ႕ဓာတ္ထိ ဓာတ္ခိုက္မိေသာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္ တုိင္ေအာင္ သြားရည္က်ျခင္း၊ တုန္လူပ္ျခင္း စသည္တုိ႔ ျဖစ္ၾကရေပသည္။ ဤဓာတ္ေတြ႕ ဓာတ္ထိ ဓာတ္ခုိက္မိျခင္း သေဘာသည္ ဖႆ သေဘာတည္း။
ဤ ဖႆသည္ ကုသိုလ္ဆုိင္ရာ အာရုံကိုလည္းထိရ၊ အကုသိုလ္ဆုိင္ရာအာရုံကိုလည္း ထိရသျဖင့္ စိတ္ေကာင္းစိတ္ဆိုး ၂-မ်ိဳးတြင္ အျမဲပါ၀င္ရေသာ တရားတည္း။ 

ဥပမာ - ဆားသည္ ေကာင္းေသာဟင္း၌ ခတ္လည္းငန္၊ မေကာင္းေသာဟင္း၌ ခတ္လည္းငန္ သကဲ့သို႔တည္း။ ေနာက္၌ျပမည့္ ေ၀ဒနာစေသာ ေစတသိက္မ်ားလည္း ဤကဲ့သို႔ စိတ္ေကာင္း စိတ္ဆုိး ၂-မ်ိဳးလံုးတြင္ ပါ၀င္ရေၾကာင္း သတိျပဳပါ။ (ကုသိုလ္လည္းမဟုတ္၊ အကုသိုလ္လည္း မဟုတ္ေသာ ၀ိပါက္ ၾကိယာစိတ္ျဖစ္ဖုိ႔လည္း အာရုံ၌ ဖႆက ထိရသည္သာ။)


မဟာဂႏၶာရံုဆရာေတာ္၏ ကိုယ္က်င့္အဘိဓမၼာစာအုပ္မွ 


♣ဝိရတီသံုးပါးအေၾကာင္းကိုဒီမွာ ♣  ႏွိပ္ၿပီး ဖတ္ရွဳႏိုင္ပါတယ္။


ေမတၱာရိပ္မွ စာစီဓမၼဒါနျပဳပါသည္။

No comments:

ဤဆိုက္တြင္ပါ႐ွိေသာ posts မ်ားသၫ္ တျခား ဆိုက္မ်ားမွ ကူးယူ ေဖာ္ျပထားျခင္း ျဖစ္ပါသၫ္။
ထို posts ပိုင္႐ွင္ မ်ား ကို ျကိုတင္ ခၢင္႔ မေတာင္း ပဲ ကူးယူခဲ႔ မိသၫ္ကို ခြင္႔လႊတ္ေပးပါရန္ အထူး ေတာင္းပန္ ပါသည္ ။

Gold price estimated